Модні тенденції 2025 року характеризуються поєднанням футуристичного мінімалізму, екологічності, ностальгічних відсилань та незмінної уваги до самовираження. Розглянемо детальніше на прикладі колекції Ermenegildo Zegna.
Vellus Aureum, латинська назва «золоте руно», є даниною поваги засновнику бренду Ерменеджильдо Дзеньї, який протягом десятиліть шукав надзвичайно тонке волокно, і в 2023 році досягнув рекорду в 9,4 мікрон. Міланський показ (20 січня 2025 року) відтворив австралійські луки з пагорбами, схожими на дерн, стадами овець породи меринос на відеоекранах та вовною, виставленою у скляних вітринах, підкреслюючи коріння Zegna у вовні та природі. Під керівництвом креативного директора Алессандро Сарторі силуети відрізнялися заниженою посадкою, оверсайз жакетами з великими лацканами, вільними брюками з високою талією та діагональними кишенями, що створювало невимушений, але вишуканий образ. У колекції представлені вишукані вовняні суміші, включаючи кашемір, оксфордську вовну, фланель, мохер та джерсі. Особливо виділяються культова куртка Il Conte, переосмислена у версії з овчини, та гібридні моделі з бавовняного джерсі. Актор Джон Туртуро закрив показ, одягнувши твідове пальто з коміром з овчини, поєднане сорочкою та брюками кольору граніту, що втілило в собі традиційну елегантність та сучасний стиль.
Сучасний шлях Ermenegildo Zegna
Напрямок розвитку Zegna на 2025 рік поєднує традиції та сучасність: повернення до витоків бренду в галузі виробництва вовни та створення свіжого, невимушеного крою. У колекції Vellus Aureum Сарторі переосмислив класичний італійський чоловічий стиль за допомогою сміливих пропорцій, м’яких оздоблень та глибшої розповіді, пов’язаної з майстерністю та екологічністю. У бізнес-плані компанія зберегла свої амбіції в сегменті розкоші навіть в умовах уповільнення ринку, спираючись на сильні сторони DTC, підтримку інвесторів та географічну експансію.
Підбірка трендів 2025

- Футуристичні кольори та технічні тканини.
У кольоровій палітрі переважають срібний, графітовий, крижано-блакитний та біло-кремовий кольори. Серед матеріалів відбиваючі покриття, сітка, перероблені синтетичні матеріали та тканини з ефектом рідини. У дизайнах обтічні фасони, модульні елементи та практичний крій. - Свідома мода.
Сталий розвиток на першому місці: бренди зосереджуються на перероблених матеріалах, вінтажних речах, що отримали нове життя, та прозорих ланцюгах постачання. Біоматеріали, як-от альтернативи шкірі з грибів (міцелію), шовк, вирощений у лабораторії, та біорозкладні синтетичні матеріали користуються все більшою популярністю. - Новітній сучасний крій.
Нові пропорції: прямолінійні блейзери, укорочені піджаки та широкі брюки класичного крою. Також бачимо двошарові лацкани, асиметричні застібки та вбудовані ремені. - Стрітстайл виходить на новий рівень.
Вишуканий вуличний одяг з чіткими лініями, розкішними тканинами та більш вишуканим кроєм набирає обертів серед високої моди. Найпопулярніші речі: куртки-бомбери зі структурованими плечима, широкі штани та монохромні комплекти з логотипами брендів. - Еволюція Y2K.
Відсилання до 2000-х років стали більш тонкі — низькі штани в поєднанні з обтислими топами, металізованими аксесуарами та міні-сумочками. Зʼявилися нові пастельні відтінки в поєднанні з хромом та персиковими тонами. - Розмивання гендерних особливостей.
Без обмежень: спідниці, корсети, перлинні прикраси та короткі топи для всіх гендерів.