
Досягнення та виклики всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» у закладах освіти Чернівецької області обговорили під час регіональної підсумкової конференції. Про це йдеться на сайті Чернівецької ОДА.
Захід проведено під егідою Міністерства освіти і науки України та офісу Верховного Комісара ОБСЄ у справах національних меншин.
«Методика білінгвального чи мультилінгвального навчання сприяє засвоєнню і рідної, і державної, і іноземної мов та не перешкоджає домінуванню в школі рідної мови. Мови відіграють ключову роль у розвитку міжкультурного діалогу та здобутті якісної освіти», – підкреслила заступниця голови Чернівецької обласної державної адміністрації Ірина Ісопенко.
Заступниця директора Департаменту освіти і науки Оксана Гринюк додала, що створити та реалізувати модель успішного, компетентного учня та конкурентоздатного випускника школи – складне і відповідальне завдання, що стоїть перед школою. Проєкт багатомовного навчання стає одним з важливих шляхів реалізації цього завдання.
У рамках сьогоднішньої конференції розглянуто досвід закладів освіти Чернівецької області, набутий під час реалізації Всеукраїнського експерименту.
Крім того, методист Центру оцінювання якості освіти, регіональний координатор Всеукраїнського експерименту Ольга Остафій презентувала досягнення експерименту у Чернівецькій області.
Нагадуємо, що в експерименті беруть участь чотири заклади освіти Чернівецької області: НВК «Боянська гімназія», Чернівецька гімназія №6, ДНЗ №25 «Центр розвитку дитини «Малюк» та Новоселицький районний ліцей.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар