
На сьогодні найбільш розповсюдженими залишаються так звані телефонні шахрайства. Коли телефонують людині та повідомляють, що її родич або знайомий потрапив у біду чи ситуацію, яка для її вирішення потребує певної суми грошей. У разі перерахування зловмисники зазвичай одразу знімають з банківської картки кошти, при чому знімають їх за межами області, в різних містах країни, а номери телефонів, з яких дзвонили, відключають.
Щоб убезпечити себе від таких ситуацій, необхідно першочергово подзвонити тому, з ким ви нібито щойно розмовляли, або про кого йшлося у розмові, і переконатися, що з ним все гаразд.
Ще одним видом телефонних шахрайств є дзвінки від нібито працівників банку або соціальних служб, які телефонують щоб надати допомогу, збільшити кредитний ліміт чи перерахувати отримані кошти на ваш рахунок.
Від покупок в Інтернеті цього року офіційно постраждало 35 буковинців
"Нікому ні в якому разі не кажіть свій ПІН-код, додаткове запитання в разі втрати ПІН-коду чи інші персональні дані, які доступні лише вам. Якщо вам дійсно телефонують з тієї чи іншої установи, то їм повинні бути відомі ваші персональні дані", - розповідає т.в.о. начальника Кіцманського РВ УМВС України в Чернівецькій області, підполковник міліції Микола Гамбарнюк.
Поряд з телефонними дзвінками мають місце шахрайства при купівлі, обміні або продажу речей, зокрема через мережу Інтернет. Для того, щоби вас не ошукали під час онлайн-шопінгу, треба робити покупки лише у добре відомих Інтернет-магазинах та уникати покупок через приватні оголошення, повідомляють у СГЗ УМВС України у Чернівецькій області.
Міліція Буковини звертається до громадян бути уважними та обережними, це допоможе попередити незаконні посягання на ваші заощадження.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар