
Бізнес на Калинівському ринку ледь животіє. Востаннє наплив покупців, хоча й незначний, тут бачили напередодні Нового року. Відтоді – глухо. Торгівлі немає, бідкаються підприємці. Кажуть, якщо так буде й далі, немає змісту працювати.
– Зараз ситуація із заробітками дуже складна. У нас майже не залишилося якихось заощаджень, адже не було торгівлі й влітку, а у вересні, коли покупці трохи пожвавились, теж суттєвоне заробили. Не надто вдалим був і передноворічний сезон, – розповідає приватний підприємець на МТК "Калинівський ринок" Олена Горська. – Зараз на ринку покупців практично немає. Дороги позамітало, тож люди із районів, які і є нашими основними клієнтами, просто не можуть сюди дістатися. Ба більше, нам навіть товар довезти не можуть, тож і торгувати зрештою немає чим. Всі ми працюємо собі на збитки від нового року. Маємо надію, що торгівля піде до Великодня.
Така ситуація на ринку суттєво погіршить стан підприємців, однак бюджет міста від цього не постраждає, каже голова Асоціації виробників Буковини Неля Малько.
Калинівський ринок передумали переносити
– Дрібний бізнес дуже постраждає. Річ у тім, що всі підприємці, які працюють на Калинівському ринку, сплачують фіксований податок. А ще є стала плата, яку стягує ринок. Відтак, незалежно від того, скільки вони зароблять, змушені будуть віддати ці гроші. Може скластися так, що сплативши всі необхідні відрахування, підприємець залишиться в мінусі, – каже Н. Малько. – Власне, бюджет міста від цього не постраждає, бо ринок все одно перерахує потрібну суму. Однак справжньою катастрофою може стати масове закриття торгових точок. Бо тоді всі ці підприємці залишаться без роботи й кинуться до Центру зайнятості. Бюджет такого натиску просто не витримає.
Загалом, обсяги торгівлі на "Калинці" впали на 70 відсотків, підрахував голова правління Чернівецького міського центру захисту приватних підприємців Ігор Кухарчук. Він переконаний, у цьому значною мірою винні самі підприємці, адже не підлаштовуються під сучасні умови ведення бізнесу.
– Приватні підприємці на ринку працюють за однією і тією ж схемою вже 15 років. А мали б зважати і на купівельну спроможність своїх покупців. Наприклад, знизити ціни на свій товар (адже у багатьох бутиках у місті ціни значно нижчі), робити знижки на речі з минулих завозів, замінити товар на більш затребуваний тощо, – каже І. Кухарчук.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар