
Жахливий стан доріг спричинив черги на станціях техобслуговування та у приватних автомеханіків. Власники машин змушені набагато частіше звертатися до ремонтників, аби лагодити ходові частини своїх "залізних" коней.
- Автомобілі не витримують наших доріг. Швидко виходять з ладу амортизатори, сайлент-блоки та втулки. Трапляється, коли водії привозять свої машини навіть із відірваним колесом, - розповідає виконавчий директор СТО Андрій Єпшин. - Власники, що експлуатують свої автівки регулярно, звертаються до нас раз на два тижні. А водії рейсових автобусів - взагалі постійні клієнти останнім часом.
Проте якщо автомеханіки на цьому заробляють, то автомобілісти витрачають купу грошей, аби підтримувати свій засіб пересування у належному стані. Автовласник Володимир Мільман каже, що цього року віддає свою машину в руки ремонтників раз на місяць. Раніше це доводилося робити лише раз на два роки.
Дороги у Чернівецькій області ремонтують на словах
- Постійно потрібно щось полагодити чи підтягнути. Від наших доріг дуже сильно страждає підвіска - частіше, ніж зазвичай, доводиться міняти стійки амортизаторів, кульові опори, кулаки та пружини, - каже автомобіліст.
Крім того, за словами Володимира, з'явилася необхідність міняти колеса - потрапляючи до ями, на скатах утворюються гулі, а диски гнуться. Якщо звичайні ще можна віддати на рихтування, то титанові доведеться змінювати.
- Через погані дороги значно зросли й витрати на пальне, а на обслуговування - взагалі двічі, - скаржиться В. Мільман. - Нині користуюся автомобілем радянського виробництва, тому ремонт підвіски обходиться не так вже і дорого - приблизно 400 гривень. Коли їздив на старенькій іномарці, ходову частину мені лагодили аж за 400 доларів.
Олександр ЮХИМЕЦЬ
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар