
Чи задоволені мешканці Чернівців якістю комунальних послуг, які їм надають, намагалися з’ясувати працівники кафедри маркетингу та міжнародної економіки ЧНУ.
- Основною метою було вивчити позицію споживачів щодо якості послуг та її відповідності ціні. Ми опитали 737 сімей, умовно поділивши місто та його жителів на 10 частин, - розказує керівник проекту Олексій Грушко. - У результаті майже 54% опитаних позитивно оцінюють якість послуг, а 7% абсолютно байдуже ставляться до якості послуг, що споживають. Найвищий рівень якості послуг газопостачання (71% опитаних задоволені роботою газовиків), електропостачання (64%) та водопостачання (62%).
Найгірше споживачі оцінюють послуги з утримання ліфтів (78% респондентів ними незадоволені), послуги ЖРЕПів вважають неякісними 36% опитаних. Найпоширенішими проблемами комунального сектору, на думку мешканців, є зношеність інженерних мереж та нерегулярність вивозу сміття, найгірша ситуація з яким спостерігається на вулицях Комарова, Південно-Кільцевій та у районі залізничного вокзалу. Краща ситуація – у Садгорі, центрі міста та на проспекті Незалежності.
- У кожної проблеми є свої особливості, деколи службам з вивозу сміття важко пересуватися вулицями через особливості архітектури або стан доріг, - каже начальник відділу реформування управління житлово-господарського департаменту ЖКГ міської ради Петро Чолнюк- Втім, результати дослідження є корисними безпосередньо комунальникам. Найближчим часом ознайомимо з ними керівників ЖРЕПів, які зможуть зробити висновки та поліпшити свою діяльність.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар