
За даними Gemius S. A., в Україні налічується майже 19 млн осіб у віці від 15 років, які хоча б раз на місяць виходять в Інтернет.
Протягом тижня кількість користувачів пошуку та їхня активність змінюються несуттєво. Трохи менше, ніж зазвичай, пошук затребуваний у п'ятницю та суботу — певне, наприкінці робочого тижня у жителів України є цікавіші справи. Протягом дня пік пошукової активності простежується з 20:00 до 22:00 — у ці години користувачі задають удвічі більше запитів, ніж у середньому за добу.
Загалом приблизно половина усіх пошукових запитів українських користувачів Яндекса пов'язана з дозвіллям — пошуком фільмів і музики, спілкуванням у соціальних мережах, хобі, культурними заходами тощо.
Жителі Чернівецької області та інших регіонів Західної України порівняно часто шукають у Яндексі відеохостинги, серіали і мультфільми, а от інтерес до телевізійних шоу, кулінарії, моди та виховання дітей тут нижчий, ніж загалом по країні.
Зміна політичної ситуації в Україні насамперед позначилася на запитах користувачів про поточні події або сайти з новинною інформацією. Наприклад, частка запитів зі словом "новини" або "новости" до літа 2014-го зросла майже у чотири рази порівняно з осінню 2013 року. Значно збільшилася кількість запитів із назвами сайтів популярних новинних видань. Водночас люди не переставали цікавитися іншою інформацією, і список найпопулярніших у пошуку тем практично не змінився.
У Чернівцях найчастіше задають Яндексу ті самі запитання, що і користувачі з інших регіонів країни. На топ-10 запитів не впливає ні пора року, ні день тижня. Очолюють список запити з назвами популярних в Україні соцмереж: [одноклассники], [вконтакте], [вк].
Прихід осені — розпал сезону заготівель на зиму. Ось як виглядає список найпопулярніших страв, що трапилися у запитах жителів Чернівців зі словами "рецепт" і "як приготувати": аджику, консервовані баклажани, кетчуп, мариновані огірки, хрін.
Із спиртних напоїв користувачі найбільше цікавилися коньяком. Трохи відстають пиво та наливки. Завершує топ-5 шампанське — запитів про нього утричі менше, ніж про коньяк.
Яндекс дослідив запити чернівчан про кольори
Найчастіше місцеві жителі зверталися до Яндекса, щоб купити чи продати автомобіль. На відміну від інших регіонів, популярним об'єктом продажу стали рушниці — у рейтингу вони посідають перше місце, похитнувши традиційно сильні позиції автомобілів і мобільних телефонів.
Іноді жителі Чернівців питають і про таке:
[хто винайшов вечірній одяг]
[хто у світі найголовніший]
[творча робота на тему як здорово що є канікули]
[що говорять математики про математику]
[що це передають естафету з водою]
[чому мені так цікаво спілкуватись по інтернету]
Дослідження підготовано за даними пошуку Яндекса з використанням звітів Gemius S. A., Factum Group та Державної служби статистики України.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар