
На різке та несподіване офіційне падіння гривні вітчизняний паливний ринок відреагував миттєво – літр пального подорожчав в середньому на 30 копійок. Відтак за літр А-95 зараз просять від 10,65 до 11,79 гривні, ДП – 9,5-10,39 гривні за літр.
Нафтотрейдери пояснюють зростання цін в першу чергу із подорожчанням долара та проблемами з імпортом і попереджають, що це ще не межа. Мовляв, ростиме долар – вони і далі підніматимуть вартість пального на своїх АЗС.
– Ціни на бензин в Україні прямо залежать від курсу долара, адже 75 відсотків пального ми імпортуємо. І хоча в світі ціни на нафту зараз знижуються, на наш ринок це не впливає навіть опосередковано, – каже голова Асоціації працівників підприємств з торгівлі нафтопродуктами Ілля Хочь.
На автозаправних станціях, де торгують пальним вітчизняних нафтопереробних заводів, вартість, зрозуміло, нижча. Однак частка бензину українського виробництва така мала, що навряд чи може вплинути на цінову ситуацію на ринку загалом.
Водночас, на попит високі ціни на бензин поки що ніяк не вплинули. На АЗС кажуть, купують, як і раніше.
– Зменшення обсягів продажу не зафіксували. Люди заправляються, як і раніше. Зрештою, пальне можна порівнювати у цьому контексті із продуктами харчування – хай би якою була ціна, люди все одно мусять їсти. Таке саме й з бензином, – ділиться інформацією адміністратор однієї із АЗС міста Володимир Бондарь. – Окрім того, основна частина наших клієнтів – фірми та організації, які є постійними покупцями. Вони навряд чи заправлятимуться менше. А ось звичайні клієнти, припускаю, або взагалі поставлять машини в гараж, або ж перейдуть на дешевше пальне.
Юлія ХОРОШУН
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар