Дизайнери Dolce&Gabbana запевняють, що про ціни думають перш за все і на підтвердження своїх слів скорочують їх на 20%.
"Увійшовши до бутіка, люди тепер говорять: "Симпатично, але скільки коштує?, - помічає Стефано Габбана. - Ситуація в світі непередбачувана, тому гроші більш охоче витрачаються на подорожі і спа, ніж на нові сукні. Ми маємо намір працювати із споживачем".
Нові ціни з'являться завдяки скороченню надлишків і поширяться на всі лінії Dolce&Gabbana сезону весна/літо 2010.
"Ми вирішили відкинути все зайве: у нас надто багато одягу, надто багато сезонів, реклама, і все це позначається на кінцевій ціні, - заявив Доменіко Дольче. - Ми хочемо повернутися на 20 років назад. Це єдиний спосіб врятувати ринок і наші компанії. Прийшов час перегорнути сторінку".
ТСН
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар