
Автостанцію №2, що на вул. Фастівській, 33б, та №5, що на вул. Руській, 250, закрили. Відповідне рішення ухвалив виконавчий комітет Чернівецької міськради з метою безпеки дорожнього руху. Так звучить офіційно.
Відповідний наказ щодо анулювання свідоцтв про атестацію автостанцій №2, 3, 5 видала Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті від 13 жовтня. Це означає, що ці автостанції надалі не можуть функціонувати. Та наразі автобуси ще курсують із автостанції, що на вул. Фастівській та Галицький Шлях.
– Отримали припис від Держінспекції з транспорту, згідно із яким три автостанції у Чернівцях не відповідають кваліфікаційним вимогам, – повідомив міський голова Чернівців Олексій Каспрук. – Згідно із нашими повноваженнями, ми ухвалили рішення про закриття двох автостанцій, в яких є альтернатива. Крім того, дав доручення прискорити процес будівництва і знаходження інвестора для автостанції, що на вул. Галицький Шлях (біля дріжджзаводу). Не можу сказати, що там є відповідні умови, але наразі немає альтернативи тій автостанції.
Закриття автостанцій та перенесення їх на Гравітон, для когось переваги, а для когось додаткові незручності
За словами мера, приватна фірма, яка обслуговує дві автостанції, попередньо отримувала приписи, але нічого не зробила. Автостанції не впорядкували, не створили належних умов для пасажирів і перевізників.
Якщо проблем щодо переносу автостанції, що на вул. Руській немає, адже нова автостанція майже поруч, то забравши автостанцію з Новоселицького напрямку, пасажирам створять додаткові незручності. Крім того, у засоби масової інформації кілька тижнів тому «вкинули» агітку про аварійний міст через Прут, яким здебільшого курсують автобуси цього маршруту.
– Якщо міст аварійний, то його потрібно закрити, - каже водій Олександр К. – А якщо його не закривають, то виникає запитання, навіщо нас хочуть примусити їздити довшою дорогою. Кому хочуть догодити?
Без ентузіазму сприймають новину про закриття автостанції на вул. Фастівській пасажири, які курсують на Хотинський та Новоселицький напрямок. Люди кажуть, що добратися з центру до Гравітону далеко, крім того, якщо маршрутки в район запустять з мікрорайону Гравітон, вартість проїзду може зрости, адже задарма ніхто нікого возити не стане.
Студентка із Новоселиці Тетяна розповідає, що не чула про закриття автостанції. І якщо її перенесуть на Гравітон, то як туди дістатися? Єдине, що туди курсує з центру – це тролейбус, якого треба чекати по півгодини. Або ж об’їжджати маршруткою №9 через усе місто.
В управлінні інфраструктури облдержадміністрації наразі щодо розвитку подій довкола автостанцій нічого прокоментувати не можуть. Склалося таке враження, що запитання кореспондента «Погляду» їх застало зненацька. Єдине що змогли відповісти – «питання вирішується».
Закриття автостанцій та перенесення на Гравітон, для когось переваги, а для когось додаткові незручності. Скажімо, від відкриття нової автостанції на Гравітоні вже постраждали мешканці цього мікрорайону. Людей обурило, що перенесли зупинку громадського транспорту, що недалеко від супермаркету «Велмарт». І тепер їм доводиться пішки долати кількасотметрову відстань, бо зупинка громадського транспорту тишком-нишком перекочувала до автостанції, де майже ніхто не виходить. А ще люди кажуть, щойно кількох перевізників ще «нагнуть» перейти на обслуговування на Гравітон, то заторів тут не уникнути.
Зрозуміло, що місто потребує нових, сучасних автостанцій з умовами для пасажирів та водіїв. Та якщо пригадати події кількарічної давності, коли обговорювали перенесення Центрального автовокзалу на Гравітон, більшість городян була категорично проти цього. Адже нинішній автовокзал має зручніше розташування і добру транспортну розв’язку. Нинішньому міськвиконкому доцільно було б знати, що відбувається у місті та не тільки теперішньої миті. Тим більше, що стає недолугою модою збирати підписи до різних петицій, одночасно нехтуючи думкою чернівчан.
І якщо розібратися, то йдеться про розподіл бізнес-інтересів, а не задоволення потреб городян. Оскільки перенести головний автовокзал на Гравітон не змогли, інвестор таки відкрив там автостанцію. І тепер, аби вона запрацювала, потрібні і перевізники і пасажири з грішми.
Ольга МАКСИМЮК
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар