
Попри те, що міністр інфраструктури Максим Бурбак обіцяв області лише ямковий ремонт доріг, одну таки відремонтують капітально. Пощастило Путильщині, де, до речі, чи не найгірші автошляхи в області. Власне, саме цьому району склав протекцію губернатор області Роман Ванзуряк. Зрештою, прохання почули і запланували вже до кінця року будівництво дороги і двох мостів у Розтоках.
Відтак Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області вже уклала угоду з ТОВ «Волинська мостобудівельна компанія» на будівництво автодороги Р-62 від автодороги Р-24 (Криворівня) – Вижниця – Сторожинець – Чернівці км 22+400 – км 23+600. Вартість угоди складає 40 мільйонів гривень. Про це йдеться у «Віснику державних закупівель».
За ці кошти планують укріпити струмененаправляючу дамбу, відремонтувати проміжні опори, здійснити дренаж мостового полотна, влаштувати очисні споруди, зробити тротуари, обладнати електромережі тощо.
Відповідно до угоди, дорогу і мости у Розтоках мають здати у експлуатацію до кінця року
Однак коли саме розпочнуть роботи, наразі не знають навіть приблизно. Грошей бо немає, а відтак не можуть купити необхідні для будівництва матеріали. Підприємці, вочевидь, навчені сумним попереднім досвідом, не готові продавати у борг навіть під гарантії влади.
Начальник Служби автомобільних доріг в Чернівецькій області Ігор Гах розповів, 40 мільйонів гривень, передбачених угодою на виконання робіт, це поки що віртуальні гроші, на рахунках їх ще немає. Окрім того, ці кошти візьмуть у кредит під гарантії уряду (це дозволяє Постанова КМУ №169).
– Мова наразі йде про 1 кілометр 600 метрів дорожнього полотна з двома мостами (130 та 108 метрів протяжністю) у с. Розтоки Путильського району. Розпочинати будемо з мостів, оскільки це найбільш складний етап. Угодою з підрядником передбачено завершення будівництва до кінця цього року. Проте навіть не знаємо, коли розпочнемо. Звернулися до Укравтодору з проханням посприяти у виділенні авансового платежу, аби підрядник зміг купити необхідні матеріали. Йдеться про 15 мільйонів гривень, – зазначив чиновник.
Нагадаємо, під час повені 2008 року дорогу до Путили буквально змило. Також постраждали два мости у селі Розтоки. Наразі там встановлено тимчасові переправи, а дорога ґрунтова з величезними ямами.
Серед інших важливих об’єктів в області, які потребують негайної уваги, міст у селі Маршинці на Новоселиччині. Його змила повінь 2010 року. На зведення нового потрібно 80 мільйонів гривень, яких, ясна річ, немає. Будівництво розпочав ще уряд Азарова, який, до речі, особисто приїздив подивитися на об’єкт. За чотири роки, що минули, на місці з’явилися тільки опори, на котрі, витратили понад 31 мільйон гривень з бюджету.
Тривалий час місцеві мешканці користувалися тимчасовим мостом, зведеним поряд. Донині він був у аварійному стані й людям доводилося об’їжджати, аби дістатися до сусіднього населеного пункту. Зараз, каже Ігор Гах, його відремонтували.
Під час свого останнього візиту на Буковину міністр інфраструктури Максим Бурбак пообіцяв області спецавтомобіль для латання дір на дорогах. Проте знову завадила відсутність грошей.
– Облавтодор має дві власні машини для латання доріг за струменевою технологією. Проте використовувати їх ми не можемо, оскільки маємо борги за вже виконані роботи. Окрім того, немає грошей на витратні матеріали. Однак облавтодору таки вдалося взяти у борг бітумну емульсію та щебінь, тож вже найближчим часом роботи відновимо.
Юлія ХОРОШУН
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар