
Проект концепції розвитку сфери зовнішньої реклами у Чернівцях виконавчий комітет міської ради відправив на доопрацювання. Про це повідомили у прес-службі Чернівецької міської ради.
Повторно розглянути проект зазначеної Концепції планують через два тижня. Рішення продовжити роботу прийнято з огляду на важливість цього документу, який визначає основні напрямки розвитку сфери зовнішньої реклами у Чернівцях, особливості її розміщення, у тому числі за принципом зонування, засади соціального партнерства у цій сфері та порядок реалізації цих завдань.
Одночасно триває робота над розробкою Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у Чернівцях, де буде визначено правові відносини, що виникають у зв’язку з виробництвом, розповсюдженням, розміщенням та споживанням зовнішньої реклами на території міста, механізм надання дозволів та отримання погоджень, прописано конкретні вимоги до розміщення зовнішньої реклами в різних частинах міста.
Міський голова Олексій Каспрук звернув увагу, що активну участь у розробці цих важливих нормативних документів беруть представники громадськості, науковці, а також підприємці, які працюють у цій сфері.
- Концепція має відповідати міжнародним стандартам до таких документів, вимогам часу, створювати умови для розвитку сфери зовнішньої реклами, а також передбачати запобіжники, які убезпечать містобудівне середовище, в першу чергу історичного центру, від агресивного втручання реклами, – зазначив мер.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар