
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Чернівецькій області створено бюджетну установу - Контактний центр, основні завдання якого полягають у забезпеченні оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами-підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через Інтернет-мережу.
Жителів Чернівецької області найбільше турбують питання соціального захисту
Контактний центр Чернівецької області має право отримувати інформацію від органів виконавчої влади про результати розгляду питань, порушених заявниками у зверненнях, роз’яснення щодо норм законодавства та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
Утримання Контактного центру здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар