
Після революційних подій політики високого рангу –вихідці із Буковини є нечастими гостями у Чернівцях. Тож поява цього понеділка міністра інфраструктури Максима Бурбака спричинила справжній інтерес. Та причина його візиту, відверто кажучи, є мало зрозумілою. Говорив багато і про все на світі, мовляв, треба зробити це, полагодити те, розібратися із тим. А потім підсумував, що все одно нічого не буде, бо на це все грошей нема.
Сам він причину свого приїзду пояснив коротко. Каже, це робочий візит і приїхав для того, аби подивитися на тимчасовий міст у Маршинцях і розібратися, хто розрив вулицю Богдана Хмельницького у центрі міста. Та якщо із мостом ще зрозуміло, то чого міністра інфраструктури так турбує якась вулиця в обласному центрі, тим паче, що перейматися комунальними об’єктами – зовсім не міністерський обов’язок – взагалі неясно.
– Найбільше мене цікавить зараз вулиця Богдана Хмельницького у Чернівцях. Я хочу сьогодні побачити нарешті проект ремонту цієї важливої для міста транспортної артерії. Маю чимало запитань до правоохоронних органів, котрі мають перевірити, хто, як і коли розпочав роботи на Б. Хмельницького, не маючи готового проекту. Хто саме розрив вулицю, заробляючи на цьому собі політичні дивіденди перед виборами (натякаючи, вочевидь, на колишнього секретаря міськради Віталія Михайлішина, – авт.) і через кого вже котру зиму страждають чернівецькі водії. Впевнений, ми із цим питанням розберемося, – пообіцяв посадовець.
Гроші є тільки на латання ям на дорогах
Нормальних доріг в області, вочевидь, буковинські водії не побачать і цього року. Окрім ямкового ремонту обласних автошляхів, грошей у бюджеті більше ні на що немає, сказав Бурбак. А далі перейшов до звичної для себе справи – роздавання обіцянок.
– Губернатор попросив знайти кошти на ремонт доріг у Путильському районі. Спробуємо це зробити. Однак зможемо тільки залатати ями. Плануємо закупити спеціальний автомобіль, котрий здійснюватиме ямковий ремонт доріг області, – сказав міністр.
Зараз проходить випробування новий маленький рейковий автобус виробництва Крюківського вагонобудівного заводу (продукцію якого, до речі, свого часу забракувала Російська Федерація). Його вже випробували на Дніпропетровщині. І якщо випробування будуть успішними, міністр пообіцяв закупити зо 15 таких для Буковини.
І знову про аеропорт
Пристрасті довкола ремонту злітно-посадкової смуги Чернівецького летовища не вщухають. Не полінувався поговорити про це і міністр. По-перше, знову розкритикував рішення депутатів Чернівецької міськради щодо виділення грошей із бюджету на ці заходи і далі наполягає на переданні смуги у державну власність.
– Моя думка щодо ремонту злітно-посадкової смуги аеропорту за комунальні гроші, тобто за кошти МТК «Калинівський ринок», не змінилася. Але депутати міськради вирішили це ще у березні й виділили 6 мільйонів гривень з бюджету на ремонтні роботи. Я не бачив жодної авіакомпанії на ринку України, котра була би зацікавлена у здійсненні перельотів з аеропорту Чернівців. Особисто я був проти цього. І досі переконаний, що всі злітно-посадкові смуги мають належати державі. А особливо з огляду на нинішню ситуацію в країні. Бо комунальні бюджети не мають грошей на їхнє утримання, – сказав він.
Нагадаємо, тендер на виконання робіт із ремонту злітно-посадквої смуги виграла одеська фірма ПП «Євродор». Однак після проведення тендера заговорили про те, що чиновники розкрадають гроші з міського бюджету. Зокрема Максим Бурбак розкритикував рішення сесії Чернівецької міської ради про виділення коштів на ремонт злітно-посадкової смуги міського аеропорту та заявив, що на тендері з ремонту смуги вкрали 600 тисяч гривень.
А по-друге, з’ясувалося, що злітної смуги, котру обіцяли здати ще у червні, не буде. Через заборгованість підрядник припинив роботи.
– Фірма, яка заявляла про те, що має достатньо обігових коштів, аби завершити роботи, не спроможна наразі профінансувати й звернулася до мене, як до чернівчанина, з проханням допомогти й домовитися з казначейством про збільшення ліміту, щоб роботи все ж вдалося завершити, – додав М. Бурбак.
На міст у Маршинцях треба 80 мільйонів гривень
Міст у Маршинцях Новоселицького району, який 2010 року зруйнувала повінь, і досі не відновили. На його ремонт нині треба понад 80 мільйонів гривень.
Нагадаємо, відновлювати переправу розпочав ще уряд Миколи Азарова, який, до речі, особисто приїздив подивитися на об’єкт. За чотири роки, що минули, на місці з’явилися тільки опори, на котрі, до речі, витратили понад 31 мільйон гривень з бюджету.
Тривалий час місцеві мешканці користувалися тимчасовим мостом, зведеним поряд. Однак нині він в аварійному стані, людям доводиться їздити далеко в об’їзд, аби дістатися до сусіднього населеного пункту.
– Генпідрядник протягом 2008-2011 років виконав робіт на 61 мільйон гривень. А найцікавіше, що на проміжні опори витратили понад 31 мільйон гривень. Я би хотів перевірити освоєння цих коштів, – прокоментував Максим Бурбак. – Проте на завершення будівництва цього моста зараз у бюджеті грошей немає. Відтак основне завдання – відремонтувати бодай тимчасовий.
Юлія ХОРОШУН
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар