
Потяг Софія – Москва збив на смерть 55-річного буковинця. Трагедія трапилася на перегоні "Глибока-Буковинська-Великий Кучурів" в Чернівецькій області. За повідомленням УЗГ МВС України на Львівській залізниці, чоловік сидів на колії обіперши руками обличчя, вочевидь був напідпитку та забув про правила безпеки на залізничній колії. Машиніст застосував екстрене гальмування, проте уникнути наїзду не вдалося, а травми потерпілого виявились несумісними із життям. Ведеться розслідування справи у кримінальному провадженні.
Останнім часом почастішали травмування та загибелі людей на залізниці. Так, за даними, лінійного відділу на станції "Чернівці" управління МВС України на Львівській залізниці, від початку 2013 року, на залізниці лише в Чернівецькій області травмовано двох осіб та одна загинула. 2012 року сталося 14 дорожньо-транспортних пригод на залізничному транспорті, – розповідає помічник начальника лінійного відділу міліції на станції "Чернівці" Віталій Василян.
Нехтування правилами безпеки є головною причиною травм і смертей.
Забудова від крайньої осі залізничної колії має становити не менше 100 м
Згідно із чинним законодавством, залізничне полотно не має проходити повз навчальні заклади, житлову забудову тощо. Та, не докладаючи надзусиль ми знайшли населені пункти, де навчальні заклади розташовані буквально за кілька десятків метрів від залізниці. Скажімо, у Сторожинці, від дитячого будинку до залізничного полотна немає й тридцяти метрів. З іншого боку полотна не набагато дальше – школа.
Чим керувалися та до яких дозволів апелювали забудовники, зводячи навчальні заклади чи житло поруч із залізницею, нині – загадка. Адже, згідно із будівельними нормами, біля залізничного полотна має бути санітарна зона, де заборонено будівництво житлових будинків та інших споруд.
– Згідно із вимогами будівельних норм, забудова від крайньої осі залізничної колії має становити не менше 100 м, – коментує заступник директора інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Чернівецькій області Ніна Кононова. – В радіусі ста метрів допускається будівництво лише споруд, які обслуговують залізницю.
Потяг Чернівці-Київ переїхав школяра
Знайти крайнього, хто винен, що навчальні заклади та залізниця опинилися так близько одне від одного неможливо. Питання, хто розробляв проект будівництва залізничного полотна не враховуючи житлову забудову чи навпаки – будував освітні заклади поруч із залізницею, залишається відкритим.
За словами керівника прес-служби Львівської залізниці Лілії Криницької, від середини двадцятого століття, залізничне полотно в Чернівецькій області не прокладали. То ж виходить спершу проклали колію, а відтак збудували біля неї житлові та промислові зони, а біля них "виросли" новобудови.
– Ми не можемо зупинити рух на залізниці, – коментує Л. Криницька. – Жодні паркани, огорожі, зелені насадження обабіч колії не убезпечать від біди, якщо люди будуть нехтувати правилами безпеки.
Ольга МАКСИМЮК
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар