
Через проведення в Україні Євро-2012 країна не стала більш привабливішою для іноземних туристів.
Про це свідчать дані опитування, проведеного консалтинговою фірмою Trendscope, яка представляє інтереси німецького турбізнесу.
- Увага футбольних уболівальників всього світу прикута до України через матчі ЧЄ-2012, які проходять на її території, проте футбольне свято не зробило цю країну більш привабливою для туристів, - відзначає видання "Deutsche Welle".
Так, згідно з даними опитування, 68% менеджерів у сфері туризму вважають, що Євро-2012 не зробить Україну більш привабливою для туристів, а 62% сумніваються у тому, що репортажі напередодні і під час чемпіонату Європи з футболу матимуть позитивні наслідки для турбізнесу країни.
При цьому майже дві третини респондентів (69%) вважають, що ЗМІ об'єктивно і зважено висвітлюють ситуацію в Україні, яка піддається різкій критиці за судове переслідування колишнього прем'єр-міністра Юлії Тимошенко.
Щодо Польщі, на території якої також проходить частина матчів Євро-2012, то лише 21% опитаних вважає, що ця країна постраждає від негативного іміджу України.
Опитування, проте, засвідчило, що обидві держави страждають від принципової проблеми: будучи країнами Східної Європи, вони мають переважно негативний імідж, і тому недооцінюються туристами. Такої думки дотримується 81% учасників опитування.
У свою чергу, прем'єр-міністр України Микола Азаров звинуватив західні ЗМІ у тому, що вони дають недостовірну інформацію про країну. Він запропонував використовувати Євро-2012, щоб відкрити іноземцям правду про Україну, нагадує Уніан.
Опозицію прем'єр звинуватив у тому, що вона створила в Європі завісу брехні та пропаганди проти України, через що, на думку політика, у іноземних туристів перед поїздкою склалося неадекватне уявлення про країну.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар