
Мiнiстерство юстицiї затвердило загальнi принципи подання електронних документiв для державної реєстрацiї пiдприємцiв через Iнтернет, пише tsn.ua.
Зазначається, що для реєстрацiї необхiдно звернутися до Державної реєстрацiйної служби, яка надає заявнику доступ до спецiального веб-сайту в Iнтернетi, на якому і можна буде заповнити реєстрацiйну картку та подати документи, необхiднi для реєстрацiї.
Проходження та розгляд представлених документiв можна буде вiдстежувати в Iнтернетi через зазначений сайт.
Протягом трьох днів заявнику мають повідомити в електроннiй та паперовiй формах про успiшно проведену державну реєстрацiю або ж про вiдмову.
Подавати необхiдні для реєстрацiї документи можна і через нотарiуса. У такому випадку документи будуть засвiдченi електронним цифровим пiдписом нотарiуса.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар