
Упродовж двох місяців цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків у Чернівцях відвідало 58 283 платників. Відвідувачам надано майже 57 тисяч послуг, повідомили у прес-службі чернівецької податкової. З них: консультаційних – 1605; інформаційних – 1401; адміністративних – 3539 та понад 50 тисяч інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші).
Окрім цього, за два місяці цього року надійшло 230 письмових звернень громадян, в тому числі 22 заяви та 208 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зменшилась на 82 звернення.
Протягом цього року податківці надали відповіді на 13 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України "Про доступ до публічної інформації" громадян.
Нагадаємо, у податковій діє сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар