
Нарахування зарплати та соціальних виплат на пластикові картки давно вже стало звичною справою для буковинців. Беручи до уваги зручність та інші переваги такого способу розрахунку, проблеми все одно виникають. До редакції "Погляду" звернулися працівники обласного онкодиспансеру, нарікаючи на керівництво, яке без їхньої згоди змінило банк, через який вони отримували заробітну плату.
– Раніше частина працівників користувалася картками банку, решта - могли отримати гроші у касі лікарні. Нещодавно керівництво вирішило змінити банк та уклало угоду із таким, репутація якого не викликає у працівників довіри. Ця фінансова установа має проблеми із поверненням депозитів та керуючими. Крім того, поблизу немає жодного їхнього банкомату або відділення банку, що своєю чергою створює незручності із отриманням грошей.
Та найбільше персонал диспансеру стурбований тим, що керівництво прямо заявляє, що відмова від послуг "нового" банку супроводжуватиметься заявою про звільнення.
Головний лікар Чернівецького обласного онкодиспансеру Анатолій Гонца підтверджує, що нововведення стосуються всіх без винятку працівників лікарні та пояснює усе дуже просто.
– Не маю змоги утримувати касира та виплачувати йому близько 1000 гривень на місяць, аби він двічі на місяць проводив розрахунки із частиною персоналу, – каже А. Гонца.
Термін дії угоди із попереднім банком завершився, а з новим умови співпраці набагато вигідніші. Якщо ж ми будемо шукати декілька банків для того, щоб задовольнити кожного працівника, процес розрахунку стане некерованим.
Крім того, новообраний банк не буде оперувати коштами, виділеними на зарплату. Із рахунку у Держказначействі їх перераховуватимуть прямо на картки персоналу.
Що стосується зручностей для отримання грошей, то А. Гонца обіцяє, що найближчим часом для працівників встановлять банкомат, або у приміщенні самого онкодиспансеру, або не далеко від нього.
Ірина ВОРНІЧЕСА
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар