
НКРЗІ підготувала лист № 01-4020/10 від 02.07.2012р., котрий роз'яснює деякі положення Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг.
Зокрема, роз'яснення стосується порядку повідомлення абонентів про зміну вартості послуг, що надаються. Інформує Юрліга.
Згідно з Правилами, якщо оператор (провайдер) змінює тарифи чи тарифні плани, то не пізніше, ніж за 7 календарних днів до їх зміни він зобов'язаний опублікувати нові тарифи в ЗМІ або на своєму веб-сайті та повідомити про це абонента.
МТС планує підвищити тарифи на розмови на 50%
Відповідно до пункту 49 Правил, у разі зміни умов надання послуг та тарифів оператор зобов'язаний надіслати абоненту безкоштовне повідомлення про це.
У повідомленні має зазначатися інформація про зміни тарифів, дату і термін їх введення з посиланням на сайт і номер телефону або інше, доступне споживачеві джерело інформації.
Правила не висувають жорстких вимог, яким чином має бути надіслано повідомлення. Інформація може бути викладена на бланку рахунку, окремим листом, СМС, ММС і т.д.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар