Удар був таким сильним, що хлопчина несамовито закричав, його почало трусити, а в тролейбусі серед пасажирів почалася паніка
Юлія ХОРОШУН
july-kh@mail.ru
Цього тижня у тролейбусі, який курсував п’ятим маршрутом, стався безпрецедентний випадок. Близько другої години дня у понеділок на зупинці «Шкільна» сильно вдарило струмом 15-річного хлопця. Його у шоковому стані пасажири вивели з тролейбуса та надали першу медичну допомогу. Окрім підлітка, постраждали ще десятеро осіб, які намагалися сісти у тролейбус на Соборній площі.
Удар був таким сильним, розповідають пасажири, які були безпосередніми учасниками цього електроінцеденту, що хлопчина несамовито закричав, його почало трусити так, що в тролейбусі серед пасажирів почалася паніка. Хлопця вивели, а несправний тролейбус поїхав далі. Кондуктор та водій на те, що сталося, навіть уваги не звернули. На наступній зупинці ситуація повторилась. Цього разу від удару струмом постраждали ще зо десятеро пасажирів. Але навіть після цього тролейбус і далі працював на маршруті.
Чому на маршруті курсував несправний тролейбус та чому його після інциденту не повернули до депо, «Погляд» дізнавався у керівництва тролейбусного управління.
Як пояснив начальник служби безпеки руху Чернівецького тролейбусного управління Василь Дудан, випадок, коли людей б’є струмом тролейбус, є непоодиноким. На жаль, таке стається досить часто, наприклад, коли надворі дощ чи як у цьому разі, розталий сніг. Причина у тому, що більша частина парку давно застаріла, ізоляція зносилась, ось і пропускає корпус чи поручні тролейбуса струм.
– Звісно, перш ніж випустити машину на маршрут, її стан перевіряють. Та виявити дефект в ізоляції практично неможливо. Ми дізнаємося про несправність лише після того, якщо когось вдарило струмом, – коментує пан Дудан. – Поручні мають бути заізольовані, але тролейбуси такі старі, що їх давно час списати. Та й що струм пропускають саме поручні, треба довести.
Чому несправний тролейбус не зняли з маршруту, коли виявили дефект в ізоляції, пояснити у ЧТУ не спромоглися. Припустили лише, що кондуктор та водій просто замовчали про поломку.
Тож, аби транспортники впорядкували тролейбуси, треба щоб когось вдарило струмом. Мало того, постраждалому доведеться ще й довести, що вразило його саме через неізольовані поручні.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар