
Компанія "Київстар" запровадила практику одностороннього переводу клієнтів на так звану "абонентну плату" — як сьогодні з'ясував у сервісі мобільного оператора у центрі Чернівців один із блогерів vkursi.com. За повідомленням сайта, випадок не перший і, схоже, не останній.
Номер "Djuice", про який ідеться, ще в жовтні 2011 року дивним чином без жодного погодження з його власником перевели на "абонентну плату", відтак незалежно від розмов з рахунку власника щоденно стягувалась 1 гривня 6 копійок.
Наразі клієнт написав скарги та очікує на перерахунок і повернення коштів. В іншому випадку він спрямує заяви до прокуратури та інших уповноважених інстанцій.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар