Від сьогодні, 21 вересня 2015 року, у Чернівцях офіційно запрацював муніципальний контакт-центр. За безкоштовним коротким номером 1580 можуть телефонувати усі чернівчани і залишити заявки у разі відключення світла, води тощо.
За словами керівника муніципального контакт-центру Олександра Мадея, за цим номером можуть телефонувати всі мешканці міста і вирішити будь-які питання, які їх турбують, інформує vidido.ua.
– Реагуємо на всі дзвінки і відразу ж визначаємо виконавця робіт з подальшим контролем, – каже О. Мадей. – Якщо аварійні ситуації розглядаються тривалий час, ми систематично працюємо з організаціями і з’ясовуємо причини. Бо є аварійні ситуації, які можна усунути за кілька годин, а є такі, що потребують значно більшого часу.
Також оператори контакт-центру можуть надавати мешканцям консультації з інших питань. Наприклад, оформлення субсидій, питання соцзахисту тощо.
Окрім короткого номера 1580, абоненти з мобільного телефону можуть зателефонувати на номер – 58-88-88. Оператор в центрі працює цілодобово.
Нагадаємо, наразі на облаштування центру та закупівлю техніки, рішенням сесії міськради із бюджету міста виділили 135 тисяч гривень.
Фото Ольги МАКСИМЮК
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар