
Уже понад тиждень клієнти Чернівецького відділення Райффайзен Банк Аваль фактично не можуть зняти гроші зі своїх банківських карток. Вони заблоковані і людям прийшли відповідні повідомлення на мобільні телефони. Відтак їм доводиться звертатися до відділення банку, щоб їм або розблокували тимчасово картку чи видали нову. Але процес видачі карток також потребує чималого часу, а зняти, наприклад, зарплату людям потрібно вже.
- На телефон прийшло повідомлення, що мій картковий рахунок заблоковано. Здається, мотивація була така, що порушені мої персональні дані, - скаржиться вчитель, яка отримує зарплату через цей банк Галина Сергіївна. – Гроші з банкомату я зняти не змогла. Він їх не видає, каже, що картка заблокована. Пішла у відділення, там черги, сказали, що потрібно поміняти картку.
Люди надзвичайно обурені, кажуть, гроші потрібні цієї миті, а не чекати, коли видадуть нову картку. Чимало людей отримує зарплати на ці картки, часто це бюджетники – найнезахищеніша категорія.
У банку нам підтвердили, що операції з картками були обмежені, а також повідомили, що "службою безпеки Райффайзен Банку Аваль було виявлено на трьох банкоматах в Чернівцях компрометуючі пристрої, банком було встановлено обмеження на всі види операцій для клієнтів, котрі користувалися цими АТМ, з тим, щоб не допустити несанкціоновані дії зловмисників", повідомили у прес-службі банку.
Також вони запевнили, що усі клієнти, яким було встановлено такі обмеження по платіжних картках, отримали відповідні sms-повідомлення від банку. Після звернення клієнта у відділення банку скомпрометована картка блокується і безкоштовно випускається нова.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар