
У Чернівціобленерго чергові інновації для споживачів. Спершу підприємство змусило всіх платити за їхні послуги винятково за квитанціями, які воно надсилало, потім запровадило послугу "сам собі контролер", дозволивши своїм абонентам повідомляти дані лічильників он-лайн. Тепер же і сплатити за використану електроенергію можна буде через Інтернет. Про цю інновацію керівництво компанії повідомило на своєму офіційному сайті. Послугу назвали "персональний кабінет".
Вона передбачає можливість передавати дані лічильників та отримувати інформацію про проведені платежі на офіційному сайті товариства.
Аби скористатися цією послугою, на офіційному сайті підприємства необхідно зареєструватися, заповнивши спеціальну форму. Після цього можна сплачувати за електроенергію в режимі он-лайн. Для здійснення платежу треба заповнити ще одну форму, в якій вказати номер особового рахунка, адресу, прізвище та обрати спосіб оплати. Їх є два – через систему iPay.ua чи "Приватбанк". Треба мати на увазі, однак, що обидва сервіси беруть комісію за послугу – перший до відсотка від суми платежу, "Приватбанк" – 1,5 гривні.
Та чи є гарантія, що кошти, сплачені за послуги у такий спосіб, таки дійдуть на потрібний рахунок – не факт.
Окрім розрахунку он-лайн, чинними є й традиційні способи сплати за електроенергію
Чернівчанин Микола Іванів ще до запровадження послуги розрахунків он-лайн спробував скористатися іншою – повідомляти дані свого лічильника через Інтернет. Каже, сервіс працює абияк, через що потім виникає плутанина і проблеми.
– Таку саму послугу надає ПАТ"Чернівцігаз". Користуюся нею і цілком задоволений. Тож коли подібна з'явилася і у Чернівціобленерго, зрадів, адже це зручно. 31 січня цього року надіслав дані свого лічильника через Інтернет. Однак вже 2 лютого отримав "платіжку" за січень, де чорним по білому було написано, що розрахунковий період за цією "платіжкою" з 6 грудня 2012 по 5 січня 2013 року. По-перше, не розумію, невже січень тривав тільки 5 днів. Коли ж зателефонував оператору на номер 52-67-19, аби з'ясувати ситуацію, вона визнала, що дані було зараховано некоректно. Чи скористаюся після цього послугою онлайн-розрахунків – навряд чи, бо не маю впевненості, що гроші потраплять на потрібний рахунок, – сказав М. Іванів.
Комерційний директор ВАТ "Чернівціобленерго" Андрій Ахромкін запевняє, система перевірена і працює коректно, а те, що дані лічильника було зараховано неправильно і споживачеві принесли чек, пов'язує із тим, що дані лічильника він вніс вже після того, як закрили розрахунковий період та роздрукували чек.
Юлія ХОРОШУН
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар