
На офіційному сайті управління освіти Кельменецької райдержадміністрації з’явились рекомендації вчителям району щодо проведення першого уроку "Буковина – край, де варто жити!" 1 вересня 2012 року.
Зокрема, "метою першого уроку для старшокласників є узагальнення знань історії, культури свого народу, розуміння важливості української мови як основи духовної культури нації; виховання почуття патріотизму, формування толерантного ставлення до представників інших народностей тощо". Розуміння важливості української мови особливо актуальне після підписання президентом закону про регіональні мови.
Водночас вчителям пропонують процитувати слова голови Чернівецької ОДА Михайла Папієва щодо рейтингу нашої області в країні. – Чернівецька область саме за комплексною оцінкою визнана кращою в Україні у рейтингу регіонального індексу людського розвитку. А індекс людського розвитку – це головний європейський індикатор, за яким визначається привабливість країни чи території для життя людини, – цитують слова пана Папієва.
Перший урок у школах Чернівецької області присвятять Буковині
Надалі старшокласникам розповідатимуть про зростання індексу промислової продукції регіону, зібраних зернових, виконаних будівельних роботах та кількості шкільних автобусів, задіяних у підвозі дітей до шкіл у сільській місцевості. "Для підготовки до першого уроку доцільно використати матеріали веб-проекту «Історико-краєзнавчий портрет Чернівецької області» (www.bukportret.info), ідея створення якого належить директору Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької облдержадміністрації М. Бауеру та схвалена головою обласної державної адміністрації М. Папієвим", йдеться у методичних рекомендаціях. Наприкінці вчителів просять надіслати до 5 вересня короткий опис (до 10 речень), як пройшов День знань у вашому навчальному закладі разом з фотографіями на нашу поштову скриньку управління освіти.
Нагадаємо, перші патріотичні уроки було започатковано ще за радянського союзу і присвячувались переважно вождю комуністів Леніну.
Олексій МИКОСЯНЧИК
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар