
Експерименти на залізниці, які останнім часом практикують із пасажирськими перевезеннями, іноді вражають. Поділ на чоловічі–жіночі купе, примусовий чай, плату за який включають у вартість квитка, варіювання ціни на квиток залежно від дня тижня тощо.
А віднедавна до приміських потягів почали чіпляти вантажні вагони.
Пасажири таким нововведенням здивовані. Вони побоюються, аби до потяга не чіпляли вагони із пальним. Адже від перегріву на сонці, чи бодай незначного ДТП вони можуть вибухнути, – каже пасажир, який часто їздить потягом Чернівці–Вижниця Сергій Г.
– Практика поєднання пасажирського і вантажного вагонів у Чернівецькій області є на таких напрямках, як Чернівці–Вижниця, Чернівці–Ларга, Чернівці–Стефанешти, Чернівці–Вадул-Сірет та Чернівці–Сторожинець, – каже керівник прес-центру Львівської залізниці Лілія Криницька. – На інших напрямках немає таких перевезень. Вантажні вагони чіпляють лише до приміських потягів. Роблять це кілька разів на тиждень.
Як стверджують у прес-службі Львівської залізниці це узгоджено із правилами перевезень. Не є порушенням норм і цілком безпечно. Такі дії погоджено із усіма відповідними службами.
Залізниця гарантує безпеку пасажирів, тому вантажі, які перевозять одночасно з пасажирами – безпечні. Згідно із правилами у пасажирському потязі не може бути небезпечних вантажів. Переважно возять деревину.
Ще до початку Великої вітчизняної війни було пасажирсько-вантажне групування поїздів. Відтак повний поділ на пасажирські та вантажні відбувся після відбудови колії зруйнованої війною. Сьогодні, очевидно настав час, коли новим стає добре забуте старе. А про безпеку пасажирів усі наввипередки заговорять, коли лихо постукає до нашої домівки.
Ольга МАКСИМЮК
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар