
Компанія «Укрпиво», яка об´єднує близько 80% виробників пива в Україні, вважає неможливим перехід на багатомовне маркування товарів у передбачений законом про мовну політику термін. Про це йдеться в повідомленні компанії, передають «Коментарі».
Стаття 26 частини 3 закону про мовну політику передбачає маркування товарів та інструкції до їх використання регіональною мовою. Саме вона викликала найбільше занепокоєння у компанії.
На думку представників «Укрпива», виконання зазначеної норми потребує радикальних змін у виробничих, логістичних та бізнес-процесах.
Українське пиво Оболонь може стати китайським
Вітчизняні товаровиробники через це зазнають багатомільйонних збитків. Більшість компаній повинні будуть відкликати і списати величезні обсяги готової продукції. Деякі можуть навіть зупинити виробництво та продаж товарів у зв´язку з відсутністю належного маркування.
Відповідна норма, за переконаннями компанії, неминуче призведе до великої кількості порушень, пов’язаних з неконтрольованим переміщенням продукції з одного регіону в інший, а також до розвитку корупції і тиску на підприємництво.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар