
За кордоном зупинки громадського транспорту обладнують бронебійним склом, проте в Україні практично лише кучугури снігу захищають пасажирів, йдеться в сюжеті ТСН.
У владних коридорах від зупинок і їх норм відхрещуються. За новою концепцією в Києві шукають приватного інвестора, який зробить зупинки гарнішими, чистішими, прибутковішими. Проте про безпеку пасажирів — ані слова, а тим часом вбивство людей на зупинках стало вже буденним явищем.
Ставлять зупинки перевізники і власники маршрутів. Їм чомусь вигідно облаштовувати їх або на вузькій смузі, з якої не втечеш через високий бордюр, або — на тісній вулиці, де через кількість зупинок - постійні корки, або, де всім незручно, але завжди людно. Пасажирів сприймають як покупців. На сайтах виробників павільйонів для зупинок найпопулярнішою пропозицією є секція з кіоском, а краще з двома. Хоча за законом на зупинках можна продавати хіба що проїзні квитки.
У Дніпропетровську автомобіль вилетів на зупинку і вбив чотирьох людей. Фото. Відео
У Лондоні є зупинки із куленепробивним склом і міцним кріпленням. Бразильці ізолюють пасажирів повністю. У Москві кишені для транспорту і паркан по периметру з'явились на зупинках після низки резонансних ДТП. Паркан — це банальна металева труба, проте вона захищає від автомобіля, який летить на шаленій швидкості.
Сучасні секції можна замовити і в Україні. Львівський виробник спеціалізується на зупинках прозорих та міцних. Проте таких зупинок - небагато. Приватному власникові і дороге скло, і дешеві стовпчики — це зайвий клопіт. Тому автомобілі і далі гальмують не на технологіях, а на людях. Тротуар і зупинка для водіїв — це лише частина їхньої дороги і пішоходам можна порадити лише самим добре пильнувати. Не слухати музику, не читати і не розмовляти по телефону. Поки здобутки цивілізації становлять загрозу для життя, на зупинках працюють лише правила природного відбору, коли виживає уважний та прудкий.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар