
Цілий ряд каналів, серед яких Новий канал і ТВі, користувалися послугами штучного завищення рейтингів. Такі результати показало розслідування витоку інформації в дослідницькій компанії GfK Ukraine, передає Корреспондент.net.
При цьому у висновках детективного агентства Kroll і самої GfK говориться, що витоку даних з компанії не було, хоча все ж потрібно вжити додаткових заходів щодо посилення безпеки дослідження. Рекламодавці, серед яких найбільші транснаціональні компанії, мають намір вимагати компенсації витрат на ТВ-рекламу.
Як пише газета «КоммерсантЪ-Украина», зростання рейтингів Нового каналу, ТВі, Максі-ТВ і Меню-ТВ в окремі періоди з травня 2008 по лютий 2012 року, найімовірніше, пояснюється маніпуляціями з показниками, а також підкупом частини респондентів.
Колишнє керівництво Нового каналу заперечує звинувачення, а нинішнє не прокоментувало ситуацію. Зв'язок з підробкою рейтингів заперечують і на каналі ТВі.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар