
У січні касові збори склали $ 6,7 млн, що на 38,8% менше, ніж торік. Експерти чекають до кінця 2009 року падіння зборів на 40-50%, водночас досі ринок зростав у середньому на третину.
На доходах прокатників позначилася девальвація гривні - основну частину стрічок купують за кордоном у доларах. Крім того, через фінансову кризу українці почали рідше відвідувати кінотеатри.
"З урахуванням девальвації національної валюти доходи індустрії в гривневому еквіваленті залишилися приблизно на рівні січня минулого року", - зазначає регіональний менеджер по Україні Movie Research Олена Капалідіс.
"В умовах кризи гривня впала на 60%, а вартість квитків зросла лише на 20-25% (середньорічний показник ціни збільшився з 18,3 грн. до 23 грн. за квиток)", - сказав власник мультиплексу Cinema City Борис Фуксман.
Досі середньорічний приріст ринку кінопрокату складав близько 30%, нагадує директор дистриб'юторської компанії Gemini (другий за величиною прокатник в країні) Андрій Дяченко.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар