Контролювати стан розрахунків за природний газ відтепер можна не виходячи з дому через Інтернет. А також відразу ж сплачувати за ці послуги.
ПАТ «Чернівцігаз» запустив новий сервіс компанії – «Особистий кабінет споживача». Це означає, що абонент може дистанційно здійснювати всі взаємодії із газовою компанією.
– Ми здійснили ще один крок назустріч до наших споживачів, абонентів, – зазначив керівник ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда. – Відкриваємо новий онлайн-сервіс. Йдеться про те, що будь-який споживач, незалежно від того, де він знаходиться, може отримати доступ до власного абонентського рахунку, подивитись яким чином проходить нарахування оплати за спожитий природний газ, перевірити свої обсяги, які зафіксовані, перевірити показники лічильника і спілкуватися в онлайн-режимі з нашими фахівцями.
Аби могти мати доступ до особистого рахунку, потрібно зареєструватися на порталі ПАТ «Чернівцігаз». За словами газовиків, це займе всього кілька хвилин. Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та пам'ятати свою останню суму платежу.
За словами газовиків, сервіс зекономить час споживачів, адже уже не потрібно буде стояти в чергах, витрачати час на це, а з’ясувати всі питання через Інтернет.
Крім того, за допомогою сервера можна надіслати запит спеціалістам газопостачальної або газорозподільної компанії краю, а також залишити відгук або записатися на особистий прийом до керівництва.
Детальну інформацію та покрокову інструкцію щодо реєстрації в особистому кабінеті можна дізнатися за номером контакт-центру (0372) 931904.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар