
Про це повідомив сьогодні, 9 квітня, начальник управління Національного банку України в Чернівецькій області Богдан Ковч.
Робота розпланована так, що всі вкладники, які є в реєстрі, отримають компенсаційну тисячу до 25 грудня 2012 року.
– Аби отримати компенсаційну тисячу треба не приходити в банк, а спершу зателефонувати за номером +38 044-364-21-21 або 0-800-212-000, – зазначила начальник філії Чернівецького обласного управління АТ "Державний ощадний банк України" Ганна Теслюк. – Там вкладнику повідомлять, коли приходити в банк, для актуалізації даних. Реєструвати дані вкладників будуть за віком, починаючи з тих, кому більше 80-ти років.
Людина, яка не підпадає під актуалізацію за віком, може теж зареєструватися в контакт-центрі, але вона отримає дату ту, яка відповідає її категорії.
Вкладник має прийти до Ощадбанку двічі: перший раз з паспортом, ідентифікаційним кодом та копією цих документів. Також принести з собою інші документи, зокрема про розлучення тощо. Вкладник має прийти в банк дотримуючись дати, яку йому назначили в контакт-центрі. Якщо людина не прийде зазначеного числа, йому заблокується рахунок. Вкладнику доведеться повторно телефонувати в контакт-центр, аби йому назначили дату прийому в Ощадбанку.
Звіривши формуляр в банку, вкладник отримує корінець, де буде вказано дату отримання національної картки. Відтак, треба буде прийти до установи ще раз, аби отримати конверт, де буде пін-код, карточка і вся інформація, як скористатися карткою.
Переваги цьогорічної компенсації в тому, що кожному вкладнику буде відкрита національна картка. Вона буде дійсна впродовж трьох років. Обмежень для її власників не буде. Можна відразу отримати тисячу гривень з картки готівкою, або переказати її на депозитний рахунок (для вкладників буде розроблено спеціальна програма депозитів).
Гроші з картки можна отримати в в будь-якому відділенні Ощадбанку без комісії.
Також вкладники зможуть розрахуватися цією карткою в торговій мережі, яка буде співпрацювати з Ощадбанком. Пред'явники картки матимуть знижки на товари в цих мережах. Карткою можна буде розрахуватися за комунальні послуги, а ще на неї отримувати пенсію.
– Національний банк, як банк, який контролює всі сплановані урядом програми буде співпрацювати з Ощадбанком щодо виплат, – каже Б. Ковч. – Будемо контролювати банк, аби не було черг біля цих установ. Ми відкрили телефон Гарячої лінії 58-41-25, за яким можна звертатися за консультаціями та отримати інформацію.
О. МАКСИМЮК
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар