
На початку минулого тижня до редакції «Погляду» звернулася мешканка вулиці Макаренка Кашул Василина Миколаївна, ветеран і ударник праці із 57-річним трудовим стажем.
– Уже близько трьох років, як мені провели пільговий стаціонарний телефон, та радості від того, що він є – нема, – розповідає Василина Миколаївна. – За три роки він максимум ставав у пригоді – три тижні. Увесь інший час він не працює. Я неодноразово зверталася в Укртелеком і ніякого позитиву в роботі телефонного зв’язку не відбулося. Після ремонтних робіт горе-майстрів, домашній телефон працював не більше 20 хвилин. При повторному навідуванні некваліфікованих працівників, змін на краще не відбувається. Я лише чую від них: «Заплатіть, бабушка, трохи грошей і вам поставлять цифровий номер». Та я з цим не згідна, оскільки отримала цей телефон за довгу й сумлінну працю від держави і вважаю, що 2,5 року платила за неотримані послуги.
Аби видзвонити «швидку», пані Василині доводиться йти до сусідів. Пенсіонерка каже, якби знала, що її таке чекатиме, то ніколи б не погоджувалася на проведення телефонної лінії. За час цих неполадок у неї вже руки від нервів трясуться.
– Я така хвора, щодня системи приймаю, бо в мене велика проблема з ногами – перенесла дві важких операції на коліні й мені дуже важко ходити. І уявіть, як воно, коли сама вдома і край треба викликати лікаря, то спершу доводиться помалу дійти до сусідки. І чому я задарма витрачаюся на стаціонарний телефон? Щомісяця понад 20 гривень (разом із радіоточкою) сплачую абонплату. А коли лише оформляли на мене пільгове підключення телефонного апарата, то віддалі на це 211 гривень, ще потратилася на придбання двох нових телефонних апаратів і навіть 50 гривень заплатила майстрам. І за що? – скаржиться пані Василина.
– Не розумію, хто такі порядки завів, – додає пенсіонерка. – Лиш цього тижня майстри вже були у мене близько п’яти разів і нічого доброго не зробили. Що це за знущання? Якби ми так колись на нормах працювали? Ще не повнолітньою на «Восході» працювала, а там – ні вихідних, ні короткого дня. Їли чорний хліб і водою з крана запивали. А тепер ці некваліфіковані молодики над нами знущаються. І такий настрій від життя, що вже нічого не хочеться. Гадаю, якщо не вмієш чи не хочеш робити свою роботу добре, то звільни місце, може, хтось людяніший прийде.
Ольга ШУПЕНЯ
В Укртелекомі усіляко виправдовуються
Установлення телефону чернівчанці Кашул В. М., яка проживає на вулиці Макаренка, було виконано в березні 2008 року, як ветерану праці (пільги поширюються тільки на постановку на пільгову чергу при зверненні щодо встановлення телефону). Телефон цей працює за спареною схемою, при якій під час розмови одного з двох абонентів, інший не може здійснювати дзвінки, що створює незручності в користуванні. На жаль, така схема підключення була прийнята раніше, коли існували великі черги на встановлення телефонів, але існує і сьогодні.
З часу встановлення цього номера телефону, на автоматизоване бюро ремонту було подало сім заяв про пошкодження, причому в трьох з цих випадках пошкодження були виявлені в апараті абонента та в кімнатній проводці, що не є виною підприємства.
При останньому зверненні (16.08.2010 року, коли пошкодження також було в апараті абонента) абоненту було запропоновано написати в Центр телекомунікаційних послуг заяву про заміну спареного номера на індивідуальний для поліпшення якості роботи. 18.08.2010 року абонент Кашул В, М. подала таку заяву, яку вже розглянули і є позитивне рішення, до речі, заміна номера зі спареної схеми на індивідуальний, згідно з граничними тарифами на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, коштує 20 гривень. Крім того, така заміна надає споживачу певні переваги – наприклад, можливість користування додатковими видами послуг, які аналогове обладнання АТС не має можливості надавати з технічних причин.
Інформація про переключення спареного телефону на індивідуальний за граничним тарифом 20 гривень розміщена в «Кутках споживача» усіх відділень «Телекомсервіс». Однак, на жаль, споживачі не звертають уваги на цю інформацію. При спілкуванні з абонентами їм по можливості роз'яснюють переваги такого переключення. Більшість споживачів ігнорує наші пропозиції, мотивуючи необхідністю збереження номера телефону, або їх задовольняє існуючий стан.
Укртелеком зацікавлений в наданні телекомунікаційних послуг від сучасних цифрових АТС насамперед тому, що застаріле обладнання не забезпечує повною мірою якість послуг, тому споживачі змушені частіше звертатись до бюро ремонту, а Укртелеком, відповідно, зазнає певних витрат.
Абоненти, яких не влаштовує спарений телефон і мають бажання отримувати якісний цифровий зв'язок із багатьма додатковими можливостями, у тому числі підключення послуги швидкісного доступу до мережі Інтернет (послуга "ОГО!"), можуть звернутись з письмовою заявою про переключення спареного телефону на індивідуальний. За наявності технічної можливості (вивчають індивідуально за кожною заявою) такі заяви виконують в найкоротші терміни.
Ірина ДАМАНСЬКА, начальник Центру телекомунікаційних послуг Чернівецької філії ВАТ «Укртелеком»
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар