• УКР
  • РУС
  • vidido.ua
  • pogliad.ua
  • Транспорт
  • Нерухомість
  • Робота
Pogliad.ua – Неділя, 07 Березня 2021
  • Новини 
    • Чернівці
    • Буковина
    • Україна
    • Світ
    • Політика
    • Гроші
    • Інтерв'ю
    • Кримінал
    • Здоров'я
    • Освіта
    • Культура
    • Спорт
    • Архів
  • Фото
  • Відео
  • Блоги
  • Афіша
  • Пропозиції 
    • Авто
    • Побут
    • Будівництво
    • Гардероб
    • Продукти
    • Послуги
    • Різне
  • Life 
    • Авто
    • Леді
    • Кухня
    • Історія
    • Наука
    • Відпочинок
    • Поради
    • Цікаве
  • Прес-релізи
X
Пошук по сайту
Додати
X
Додати оголошення / новину
Новину на pogliad.ua
Оголошення на vidido.ua
Оголошення в газету Від і дО
Розміщення інформації на ресурсах Від і дО
X

Нове фото


Форма заявки

X
Розміщення оголошення за допомогою форми - це зручний спосіб, який економить Ваш час. Після заповнення заявки з Вами зв'яжеться оператор "Від і дО" з 9-00 до 18-00.
Увага! Останній термін подачі оголошення через сайт - вівторок, 18 год.



Дякуємо за ваш відгук!

З майже трьох років міський зв’язок працював лише три тижні

Чернівці
26.08.2010 | 09:09
0
1253
Коментувати
Поділитись
Facebook Google+ Twitter Viber Telegram Whatsapp
Роздрукувати
З майже трьох років міський зв’язок працював лише три тижні
A A A
Пенсіонерка Василина Миколаївна Кашул змушена викликати швидку від сусідів

На початку минулого тижня до редакції «Погляду» звернулася мешканка вулиці Макаренка Кашул Василина Миколаївна, ветеран і ударник праці із 57-річним трудовим стажем.

– Уже близько трьох років, як мені провели пільговий стаціонарний телефон, та радості від того, що він є – нема, – розповідає Василина Миколаївна. – За три роки він максимум ставав у пригоді – три тижні. Увесь інший час він не працює. Я неодноразово зверталася в Укртелеком і ніякого позитиву в роботі телефонного зв’язку не відбулося. Після ремонтних робіт горе-майстрів, домашній телефон працював не більше 20 хвилин. При повторному навідуванні некваліфікованих працівників, змін на краще не відбувається. Я лише чую від них: «Заплатіть, бабушка, трохи грошей і вам поставлять цифровий номер». Та я з цим не згідна, оскільки отримала цей телефон за довгу й сумлінну працю від держави і вважаю, що 2,5 року платила за неотримані послуги.

Аби видзвонити «швидку», пані Василині доводиться йти до сусідів. Пенсіонерка каже, якби знала, що її таке чекатиме, то ніколи б не погоджувалася на проведення телефонної лінії. За час цих неполадок у неї вже руки від нервів трясуться.

– Я така хвора, щодня системи приймаю, бо в мене велика проблема з ногами – перенесла дві важких операції на коліні й мені дуже важко ходити. І уявіть, як воно, коли сама вдома і край треба викликати лікаря, то спершу доводиться помалу дійти до сусідки. І чому я задарма витрачаюся на стаціонарний телефон? Щомісяця понад 20 гривень (разом із радіоточкою) сплачую абонплату. А коли лише оформляли на мене пільгове підключення телефонного апарата, то віддалі на це 211 гривень, ще потратилася на придбання двох нових телефонних апаратів і навіть 50 гривень заплатила майстрам. І за що? – скаржиться пані Василина.

– Не розумію, хто такі порядки завів, – додає пенсіонерка. – Лиш цього тижня майстри вже були у мене близько п’яти разів і нічого доброго не зробили. Що це за знущання? Якби ми так колись на нормах працювали? Ще не повнолітньою на «Восході» працювала, а там – ні вихідних, ні короткого дня. Їли чорний хліб і водою з крана запивали. А тепер ці некваліфіковані молодики над нами знущаються. І такий настрій від життя, що вже нічого не хочеться. Гадаю, якщо не вмієш чи не хочеш робити свою роботу добре, то звільни місце, може, хтось людяніший прийде.

Ольга ШУПЕНЯ

В Укртелекомі усіляко виправдовуються

Установлення телефону чернівчанці Кашул В. М., яка проживає на вулиці Макаренка, було виконано в березні 2008 року, як ветерану праці (пільги поширюються тільки на постановку на пільгову чергу при зверненні щодо встановлення телефону). Телефон цей працює за спареною схемою, при якій під час розмови одного з двох абонентів, інший не може здійснювати дзвінки, що створює незручності в користуванні. На жаль, така схема підключення була прийнята раніше, коли існували великі черги на встановлення телефонів, але існує і сьогодні.

З часу встановлення цього номера телефону, на автоматизоване бюро ремонту було подало сім заяв про пошкодження, причому в трьох з цих випадках пошкодження були виявлені в апараті абонента та в кімнатній проводці, що не є виною підприємства.

При останньому зверненні (16.08.2010 року, коли пошкодження також було в апараті абонента) абоненту було запропоновано написати в Центр телекомунікаційних послуг заяву про заміну спареного номера на індивідуальний для поліпшення якості роботи. 18.08.2010 року абонент Кашул В, М. подала таку заяву, яку вже розглянули і є позитивне рішення, до речі, заміна номера зі спареної схеми на індивідуальний, згідно з граничними тарифами на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, коштує 20 гривень. Крім того, така заміна надає споживачу певні переваги – наприклад, можливість користування додатковими видами послуг, які аналогове обладнання АТС не має можливості надавати з технічних причин.

Інформація про переключення спареного телефону на індивідуальний за граничним тарифом 20 гривень розміщена в «Кутках споживача» усіх відділень «Телекомсервіс». Однак, на жаль, споживачі не звертають уваги на цю інформацію. При спілкуванні з абонентами їм по можливості роз'яснюють переваги такого переключення. Більшість споживачів ігнорує наші пропозиції, мотивуючи необхідністю збереження номера телефону, або їх задовольняє існуючий стан.

Укртелеком зацікавлений в наданні телекомунікаційних послуг від сучасних цифрових АТС насамперед тому, що застаріле обладнання не забезпечує повною мірою якість послуг, тому споживачі змушені частіше звертатись до бюро ремонту, а Укртелеком, відповідно, зазнає певних витрат.

Абоненти, яких не влаштовує спарений телефон і мають бажання отримувати якісний цифровий зв'язок із багатьма додатковими можливостями, у тому числі підключення послуги швидкісного доступу до мережі Інтернет (послуга "ОГО!"), можуть звернутись з письмовою заявою про переключення спареного телефону на індивідуальний. За наявності технічної можливості (вивчають індивідуально за кожною заявою) такі заяви виконують в найкоротші терміни.

Ірина ДАМАНСЬКА, начальник Центру телекомунікаційних послуг Чернівецької філії ВАТ «Укртелеком»

Теги: послуги – телефон – зв’язок

Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter

Схожі записи

Облачная IP АТС – оптимальное решение для обеспечения корпоративной связи
Облачная IP АТС – оптимальное решение для обеспечения корпоративной связи
Телефон-раскладушка – модель, популярная вне времени
Телефон-раскладушка – модель, популярная вне времени
Мобільний оператор МТС автоматично підключає абонентам платну послугу
Мобільний оператор МТС автоматично підключає абонентам платну послугу
У поїзді за гроші віднедавна можна зарядити телефон
У поїзді за гроші віднедавна можна зарядити телефон
X
Орфографічна помилка в тексті:

Залишити коментар

Мінімальна довжина коментаря 5 символів  Вихід
Unknown user
Мінімальна довжина коментаря 5 символів  Вихід
Unknown user
Ми на зв’язку!

Популярні новини

Стрілкам годинника дамо спокій
Стрілкам годинника дамо спокій 28.02 11:05
  6   43740
Магнітні бурі у березні будуть штормити дуже сильно
Магнітні бурі у березні будуть штормити дуже сильно 28.02 19:21
  0   23784
Молочний завод у Чернівцях виробляє молоко, кефір та сметану під 2-ма марками
Молочний завод у Чернівцях виробляє молоко, кефір та сметану під 2-ма марками 19.02 13:55
  1   16698
На польському кордоні затримали 42-х українців
На польському кордоні затримали 42-х українців 08.02 23:10
  2   11382
У Чернівецькому районі зіткнулися дві автівки
У Чернівецькому районі зіткнулися дві автівки 22.02 14:26
  0   9692

Прес-релізи

Ритейл проти коронавірусу: українські лікарні отримали від «АТБ» сотню найновіших кисневих концентраторів
Ритейл проти коронавірусу: українські лікарні отримали від «АТБ» сотню найновіших кисневих концентраторів 12 Січ 2021 о 17:18
Что модно носить осенью 2017 года?
Что модно носить осенью 2017 года? 17 Сер 2017 о 16:00
Для кожної мети - правильний гвинтик
Для кожної мети - правильний гвинтик 30 Жов 2017 о 17:30
Вишукані та практичні меблі на замовлення
Вишукані та практичні меблі на замовлення 28 Лис 2016 о 13:31
Компанія Welles Mir - виробник найякісніших вечірніх, весільних та дитячих суконь
Компанія Welles Mir - виробник найякісніших вечірніх, весільних та дитячих суконь 07 Чер 2016 о 14:36
© 2003 – 2021
Використання матеріалів pogliad.ua дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на pogliad.ua.
Проект входить в медіагрупу

Фоторепортажі

Жахлива ДТП у Польщі: медики розповіли про порятунок українців
Жахлива ДТП у Польщі: медики розповіли про порятунок українців Вчора о 17:20
Цікаві ідеї, як прикрасити торт по-весняному
Цікаві ідеї, як прикрасити торт по-весняному Вчора о 14:23
До Чернівців із зони проведення ООС повернулися 20 буковинських поліцейських
До Чернівців із зони проведення ООС повернулися 20 буковинських поліцейських Вчора о 12:13

Відеорепортажі

Цього року на Буковині реконструюють Їжівську школу
Цього року на Буковині реконструюють Їжівську школу 05 Бер 2021 о 14:57
Пікет під Чернівецькою ОДА: ресторатори вимагають пільг та гарантій
Пікет під Чернівецькою ОДА: ресторатори вимагають пільг та гарантій 05 Бер 2021 о 12:43
Марія Поліщук: Ми вакцинувати повинні не тільки багато, але й швидко
Марія Поліщук: Ми вакцинувати повинні не тільки багато, але й швидко 04 Бер 2021 о 20:08

Меню

  • Чернівці
  • Буковина
  • Україна
  • Світ
  • Політика
  • Гроші
  • Кримінал
  • Здоров'я
  • Освіта
  • Культура
  • Спорт

Редакція

  • Контакти
  • Рекламодавцям
  • Від і дО

Контакти

(0372) 522-080

poglyad.chn@gmail.com

м. Чернівці, пр. Незалежності 96, 6 поверх

Соцмережі

Розробка сайту – Brilliant IT
  • Новини
  • Фото
  • Відео
  • Блоги
  • Інтерв’ю
  • Обзор
  • Life
  • Новини компаній
  • Карта сайту