
Введення спецмит на іномарки змусило багатьох українців бігти в автосалони за "дешевими" авто. Через 2 місяці після початку дії мит вигідні пропозиції в автосалонах все ще є, але особливо перебирати не доводиться.
Тим часом імпортери продовжують ввозити автомобілі вже за новими цінами, чистять свої ряди від моделей, що вже надто подорожчали, і збільшують пропозицію дизельних автомобілів. Про це повідомляє ТСН.ua.
Більшість продавців офіційно змінили прайси ще в квітні, але поки запаси на складах не вичерпалися, продавці намагаються стримувати ціни. Автомобілі, розмитнені до середини квітня, продають без підвищення ціни. Знайти такі можна поки що практично в кожному автосалоні.
Тим не менш, нові поставки йдуть вже за новими цінами, а гравцям, щоб зберегти своїх покупців, доводиться стримувати подорожчання за рахунок маржі - імпортерів, виробників, дилерів.
Компанії, які не мають такої фінансової можливості, вже поміняли прайси на нові.
Нові ціни, що склалися в умовах спецмита, змушують імпортерів переглядати модельні ряди і виключати позиції, які возити стало невигідно. Особливо піддана чистці низка автомобілів з двигунами від 1,5 до 2,2 л, оскільки ці авто подорожчають на максимальні 15%.
Мито на імпорт пального в Україну можуть повернути
Так, "Тойота-Україна" хоче відмовитися від ввезення в Україну Toyota Avensis. В лінійці Hyundai не дорахуються Sonata з двигуном 2 л, оскільки після введення мит ця модифікація коштує дорожче своєї версії з двигуном 2,4 л. Сімейство Nissan зменшиться на Nissan Almera.
В умовах подорожчання бензинових авто експерти роблять ставки на дизельні іномарки, яких спецмита також не торкнулися.
Якщо до введення квітневих мит дизельні автомобілі були дорожчі за бензинові аналоги, то тепер дизель виграє в ціні.
Якщо додати до цього факту велику економічність дизельного палива, інтерес українського споживача до автомобілів цього типу закономірний.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар