
Уже майже місяць минув, коли розпочалася друга хвиля реєстрації вкладників Ощадбанку.
У рекламних проспектах та інформаційних листах, які розповсюджує ощадбанк, переконують, процедура проста, без черг і здійснити її можна у будь-якому відділенні банку. Проте коли доходить до суті справи, виявляється, не так все просто.
Дарма що пройти реєстрацію та актуалізацію можна у будь-якому відділенні, працівники банку знаходять причини цього не робити
До редакції "Погляду" звернувся чернівчанин Валентин Чебан, який на власному досвіді переконався, щоб забрати свої гроші, треба добряче побігати й понервувати.
Спершу не могли розібратись, хто з касирів реєструватиме...
– Зробив все, як написано на офіційному сайті банку, – розповідає чоловік. – Зателефонував на "гарячу лінію", отримав адресу відділення, до якого маю прийти, аби зареєструватися, дату і точний час. Хоча зараз мешкаю у Чернівцях, вклад мій – у Глибоцькому відділенні банку. Власне, туди я й приїхав, коли було призначено. Із собою, зрозуміло, мав всі документи з переліку та їхні копії. Спершу мене посилали з однієї каси до іншої, бо касири не могли між собою розібратися, хто ж реєструє вкладників. Зрештою, контролер відділення мені повідомила, що мене не зареєструють, доки не принесу так звану жовту книжку – додаток до ощадної книжки, у якому сума вкладу буде прописана не у карбованцях, а в гривнях. Отримати її маю у відділенні банку в селі Тереблече, де 1991 року було відкрито рахунок. Чому я маю робити це там, якщо всі мої гроші тут, мені не пояснили.
Офіційна відповідь
Касир повинен був зареєструвати клієнта
Олексій Крівкін, в. о. начальинка відділу депозитів та компенсаційних вкладів Чернівецького відділення ВАТ "Ощадбанк"
Касир не мав права не зареєструвати клієнта, якщо у нього були всі необхідні документи та їхні копії. Цим він порушив інструкцію. Він зобов'язаний був здійснити процедуру у призначений день і час.
Що клієнта послали до с. Тереблече за додатком – правильно. Адже відколи було відкрито рахунок, він не з'являвся у відділенні банку і за цей час багато що змінилося. Наприклад, як у його випадку, змінив місце прописки.
Якщо клієнт прийде до відділення знову, його обов'язково зареєструють.
Зрештою, вибору не залишалось і чоловік поїхав до сільського відділення банку (за 20 кілометрів від Глибоки). Коли ж туди приїхав, касир відділення здивувалася, чого його скерували сюди, але потрібний папірець видала.
– Жінка не могла зрозуміти, що я від неї хочу. А коли розповів їй, як я тут опинився, неабияк здивувалася, мовляв, у Глибоці цілком могли мене зареєструвати і без цього, – розповідає Валентин. – Отримавши те, по що приїхав, повернувся до Глибоцького відділення, щоб таки пройти реєстрацію.
...а потім і взагалі відмовились реєструвати
Проте касирка відмовилась це робити, мовляв, чому я повернувся, чому не пройшов реєстрацію у Тереблечому. Аби з'ясувати ситуацію, пішов до начальника відділення. Але й там мене слухати не захотіли. Сказавши, що нічим допомогти не можуть, послали мене знову до с. Тереблече. Там, ясна річ, мене також не зареєстрували, бо вклад мій у Глибоці. Витративши марно півдня, купу нервів та спаливши не один літр пального, пройти реєстрацію я так і не зміг. Таке складається враження, що банкіри навмисне вигадують різні причини, аби лиш не повернути людям гроші.
Юлія ХОРОШУН
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар