
Продаж товарів через інтернет це відносно складний процес, бо щоб успішно продавати треба мати невеликий багаж знань і розуміння специфіки продажу через інтернет. Наприклад, найкращим варіантом для швидкого продажу буде дошка оголошень, і в залежності від того як ви презентуєте свій товар можна зрозуміти, наскільки перспективним продавцем ви станете. Продажі на дошках оголошень мають декілька переваг перед іншими варіантами, в перчу чергу тому що товари може розмістити абсолютно кожен охочий і на початковому етапі продавати можна без вкладень коштів. Але спеціалісти рекомендують відразу акцентувати на тому, як ви будете оформлювати свій товар і наскільки зможете зацікавити клієнта.
Статистика показує, що при правильному оформленні оголошення можна продавати майже будь-який товар, незалежно від конкуренції. На практиці виходить так, що найважливішим критерієм для оголошення є його текст, тобто заголовок товару та його опис. При правильному складанні заголовку і використовуванні правильних ключових слів ви можете продавати як дешеві товари з категорії електроніка, так і дорогі позиції, наприклад автомобіль або нерухомість. Перед тим я формувати опис оголошення треба зрозуміти, для якої аудиторії буде ваш товар. Це можуть бути звичайні клієнти або повноцінні компанії, враховуйте цей момент. Наприклад, компаніям цікаво купувати товар на вигідних умовах, тому треба наголошувати на оптових цінах і умовах співробітництва, тоді як для звичайних клієнтів більш важливою буде інформація про якість товару, його характеристики, умови оплати та відправлення. Якщо ваш товар націлений на обидві категорії покупців, рекомендуємо створювати два різних оголошення і складати окремий текст під кожний з них. Якщо гарний ідей для тексту нема рекомендуємо подивитися на конкурентів, виділіть їх сильні сторони та деякі терміни можна запозичити.
Специфіка дошок оголошень така, що покупці приходять сюди конкретно за певним товаром, який вони шукають по категоріям чи в пошуку на сайті. Саме тому важно наголосити, що заголовок об'яви повинен потрапляти в основні запити користувача. Не треба в назві писати що товар гарний чи має добрі характеристики, краще вкажіть повну назву моделі, бренд, суміжні дані. Для пошуку таких слів можна скористатись спеціальними сервісами, які пропонують суміжні слова по вашому основному слову. Але врахуйте, що занадто багато слів у заголовок вставляти не треба, користувачу занадто багато інформації не потрібно.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter