Воєнні дії в Україні змінили буденне життя країни у всіх сферах, зокрема й в освітній. Чимало закладів дошкільної освіти не працюють, ті, що продовжують освітню діяльність, – активно включають в освітній процес діток з числа внутрішньо переміщених осіб, консультують їхніх батьків щодо адаптації до нових умов.
Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області збирає найкращі практики організації освітнього процесу для дітей, родини яких змушені були залишити свої домівки у зв’язку з російською агресією. Серед закладів дошкільної освіти, що продовжують роботу у звичному (офлайн) режимі – дошкільний навчальний заклад комбінованого типу №44 "Журавлик" м. Чернівці. З моменту введення в Україні воєнного стану заклад прийняв 23 дітей з числа внутрішньо переміщених осіб.
- Заклад став осередком турботи, психолого-педагогічної підтримки для дітей та їхніх родин, що змушені були виїхати з територій, де велися воєнні дії. Ми залучаємо діток та їхніх батьків до різних програм. Особливу увагу звертаємо на підвищення психолого-педагогічної компетентності наших працівників у роботі з такими категоріями громадян, – відзначила директор закладу Оксана Донець.
- Софійці дуже сподобалося у закладі. Відчуття, що вона завжди відвідувала цей садочок. Вихователі одразу знайшли підхід до дитини і процес адаптації минув дуже швидко – за один-два дні. Ми плануємо повертатися до Києва, і Софійка висловила бажання забрати вихователів с собою, - поділилася своїми враженнями киянка Земфіра Заїдова, мама 5-річної Софії.
- Зараз, у цей непростий час, ми переживаємо надзвичайно широкий спектр емоцій, іноді їх складно пояснити. Діти так само не завжди можуть зрозуміти, що з ними відбувається, і наше завдання їм в цьому допомогти, – зазначила практичний психолог закладу Олеся Макаренко.
Фото надано Управлінням Державної служби якості освіти у Чернівецькій області
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар