
В Україні Чорну п'ятницю - традиційний розпродаж наприкінці листопада - цього разу вирішили розтягти ледь не на тиждень, бо пандемія коронавірусу викреслила
походи по магазинах у вихідні.
У стиліста Анастасії Латишевої є свій метод, як не втратити пильність і не спустошити свій гаманець, купивши непотріб. Саме тому радить чіткий алгоритм:
- спочатку перегляньте свій гардероб. Зазвичай, не вистачає простих базових речей. Саме тому у шафі – купа одягу, а вдягнути нічого;
- придивіться, скільки у вашій шафі верхів - светрів-сорочок і скільки низів брюк-спідниць. І чи поєднуються вони між собою;
- робіть список і якомога детальніший;
- беріть із собою в магазин тільки готівку, а картку залиште вдома.
Деякі магазини цей тиждень вже оголосили чорним - дали максимальні знижки. Що старіша модель чи річ - тим більше знижка. І навпаки. Але магазин ніколи не продасть нічого собі у збиток.
"Товари інтернаціональних компаній уже надходять до нас із 300-відсотковою націнкою. А якщо говорити про дитяче взуття чи одяг, то там націнка може досягати 700-1000 відсотків", - запевняє маркетолог Юлія Хаматова.
Тому кілька процентів донизу помножені на ажіотаж дають ще більші прибутки на годину роботи продавців і супутніх торговельних витрат. Така математика. Утім, цього разу в надприбутках чорної п'ятниці покупці не надто впевнені, бо COVID-19 заліз до всіх кишень.
Карантин вихідного дня для торговців має вигляд пастки - чимало магазинів розпочали чорну п'ятницю із понеділка. Однак уже стало зрозуміло, що без заробітку крамниці не залишаться.
Джерело: ТСН
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар