
Дуже не хочеться, щоб під час відпустки автомобіль відмовив у дорозі – при тому, що ймовірність такої неприємності зростає чомусь саме у далеких мандрівках. Чи можна застрахуватися від ремонту машини під час відпустки?
На 100% не можна застрахуватись від проблем навіть у нового авто, та значно знизити ймовірність відмови у найближчий період можна.
Те, що автомобіль часто відмовляє саме у літніх поїздках на далеку відстань, має своє пояснення.
- Великий добовий пробіг. Прямуючи у відпустку, ви можете за день подолати не одну 1000 км, а це швидше за все, ваша тижнева-місячна норма. От вам і більша у кілька разів ймовірність поломки.
- Тривалий рух із великою швидкістю. Не можна сказати, що це найгірший режим руху для авто, але точно режим специфічний, у якому більшість машин на українській території їздить лише час від часу.
- Велике навантаження. Як правило, у відпустку машина їде з повним багажником, повним баком і повним салоном. А це значить, що машина (в першу чергу підвіска і трансмісія) зазнають додаткових навантажень.
- Незнайомі шляхи. Не до кожного курорту можна потрапити по рівному асфальту, а на незнайомій дорозі «зловити яму» легко навіть уважному водію. Тому підвіска дуже часто зазнає додаткових навантажень.
- Незнайомі АЗС. Заправка автомобіля на незнайомій АЗС загрожує проблемами з двигуном, причому в деяких випадках – не відкладеними у часі, а негайними. Наприклад, від поганого бензину можуть вийти з ладу свічки запалювання або забитися фільтр, і машина стане нерухомістю.
Перед поїздкою перевіряємо
Герметичність всіх систем, де є рідини. Перевірте стики шлангів, патрубки, радіатори. Патьоки слід усунути, бажано замінити старі гумові деталі.
Те, що зношується: гальмівні колодки, шини, шарніри підвіски. Все, що має ознаки зносу, треба відрегулювати або замінити.
Електрика: свічні дроти, стан роз’ємів під капотом, охоронна система. Якщо давно не міняли лампи у фарах, зробіть це.
Рівень рідин: антифриз, масло у двигуні, трансмісії і в бачку підсилювача керма. Якщо той чи інший рівень падає надто швидко, шукайте причину і усувайте її – інакше доведеться робити це десь у дорозі.
Паливну систему бажано перевірити на предмет чистоти форсунок (інжекторів) і фільтрувальних сіток.
Фільтри: паливної системи і салонного повітря в першу чергу. Якщо ресурс фільтрів до планової заміни перед виїздом залишився невеликий, вони можуть забитися достроково – наприклад, через контрафактне пальне на невідомій АЗС (паливний) або через пильну дорогу чи узбіччя.
Шини мають бути не лисими, це ясно. Але треба проконтролювати ще тиск і стан боковин – чи немає на них порізів чи опуклостей. На розпеченій літній дорозі та з повним навантаженням машини будь-яка «грижа» чи поріз може стати причиною руйнування шини.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар