
Кузов автомобіля є одним з найбільш важливих і дорогих його елементів. На жаль, не кожна машина може похвалитися вражаючими характеристиками такого простого елемента конструкції. Все тому, що кузовний метал починає досить швидко іржавіти.
Як, де і чому
Найчастіше корозія утворюється там, де довго застоювалася вода. Це місця з поганим провітрюванням. Також іржа дуже швидко з’являється у тих місцях, де утворився відкритий метал. Найчастіше «іржава хвороба» проявляє себе на колісних арках, кришці багажника, кромці дверей, порогах, днищі, під пластиковим обвісом, у всіляких щілинах і дренажних каналах.
Які авто є в групі ризику
Зараз виробники роблять комплекс заходів для захисту кузова автомобіля від іржі. Першим і найголовнішим кордоном оборони є, звичайно ж, лакофарбове покриття. Оцинкування кузова також значною мірою здатне забезпечити довгостроковий захист. Проте, якщо була пущена у хід низькоякісна сталь, особливо з високою часткою вмісту шлаків, то захистити такий кузов буде вкрай складно.
Що ж стосується конкретних автомобілів, то тут все може змінюватися від конкретної моделі, покоління і місця складання авто. Наприклад, не кращим чином виступили попередні покоління «японців», в першу чергу «Mazda» і «Honda». Водночас непогано справи йдуть у таких європейських марок, як «Renault», «Peugeot» і VW.
Що ж робити
При виборі та купівлі автомобіля слід дізнатися, чи оцинкований його кузов. Якщо немає, то оцинкування варто виконати. Завжди потрібно пильно стежити за станом лакофарбового покриття кузова та найбільш уразливих перед корозією місць. Машину потрібно регулярно мити, у тому числі в зимовий період. З огляду на вітчизняну специфіку, взимку машину слід мити в першу чергу. Якщо іржа з’явилася, то діяти потрібно за принципом: «що раніше, то краще». Осередок іржі потрібно усунути, обробивши перетворювачем. Проблемне місце слід заґрунтувати і пофарбувати.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар