
Ресурс двигуна автомобіля, причому незалежно від виробника, залежить від умов експлуатації. При їзді з рівномірною швидкістю на трасі він буде одним, а за рваного руху в міських пробках – вже зовсім іншим. Багато хто навіть не здогадується, як згубно впливає на мотор робота на холостому ходу. І ось чому.
Малі обороти не дозволяють масляній помпі працювати на всю потужність, а значить і деталі гірше змащуються і, швидше, зношуються. У такому режимі не повністю згоряє все паливо, що збільшує нагар і відкладення вуглецю на стінках циліндрів. Свою ложку дьогтю вносять свічі запалювання, які покриваються товстим шаром кіптяви, що послабляє іскру. В результаті падає компресія, а разом з нею і потужність двигуна, а ось споживання пального навпаки – зростає. Підвищена витрата пального своєю чергою збільшує навантаження на сажовий фільтр і каталізатор, що також згубно позначається на їхньому ресурсі.
Малі обороти не дозволяють масляній помпі працювати на повну потужність
Щоби цього не сталося дехто радить встановити водневу систему. Її монтують під капот або в багажник автомобіля. Вона сумісна з будь-якими типами двигунів: бензиновими, дизельними, а також на газі. Водневмісний газ розщеплює вуглецеві відкладення на молекулярному рівні, розкоксовує компресійні кільця, усуває нагар з клапанів і масляні відкладення з поршнів, очищає форсунки та свічки.
Все це вирівнює та підвищує тиск у циліндрах, а значить компресію і відповідно потужність. При цьому досягається зниження витрат пального та оливи на 18%. Відбувається очищення сажового фільтра і каталізатора, що продовжує їм життя. Водневмісний газ абсолютно безпечний, тому що утворюється в процесі роботи двигуна і відразу ж згоряє, тому не вимагає балонів для зберігання та спеціалізованої заправки.
Ось таке розповідають продавці цієї новації. А як відбувається насправді, то у кожного є своя думка. Тому кожен особисто має вирішити, чи експериментувати йому зі своїм авто.
Причини троїння двигуна
Погано працюючий двигун – проблема, з якою стикаються багато власників автомобілів. Його стан може бути нестабільним, він може працювати нерівномірно, зітхати та, як говорять, «троїти». Часто це стається через несправності в одному з циліндрів двигуна.
Щоб виявити причину несправності, потрібно виконати наступні дії:
- Перевірити стан і працездатність свічок запалювання.
- Перевірити високовольтні дроти на наявність пошкоджень або окислення.
- Переконатися в працездатності індивідуальної котушки запалювання і її проводки.
- Перевірити працездатність форсунки та електричний роз’єм.
Виконати зазначені операції досить легко і в разі виявлення несправного елемента необхідно його замінити. В окремих випадках можна зачистити дроти, які стали окисленими, а забруднені свічки запалювання можна відновити за допомогою очищення. Форсунки можна промити на спеціальному стенді.
Іноді можуть виникати ситуації, коли всі деталі автомобіля виглядають належним чином, але паливна суміш все ще не спалахує. У таких випадках можуть бути інші внутрішні несправності, такі як:
- Низький рівень компресії в циліндрі, що може бути наслідком зношених поршневих кілець, задирок на стінках циліндра, прогорілого днища поршня або сідла клапана, неправильно налаштованих клапанів, або заклинили гідрокомпенсатори у відкритому положенні тощо;
- Бідна паливна суміш може бути результатом наявності підсосу повітря через пошкоджений шланг вакуумного підсилювача гальм або негерметичний впускний колектор. Якщо шланг вакуумного підсилювача пошкоджено, водій може помітити збільшення необхідного зусилля при натисканні на педаль гальма;
- Неправильно працюючий витратомір повітря може викликати проблеми зі спалюванням пального, що може призвести до відмови циліндрів по черзі;
- Внутрішні пробої або тріщини головки блоку циліндрів, або пробій прокладки ГБЦ можуть призвести до попадання охолоджуючої рідини в циліндр.
У разі наявності таких несправностей, легкий переляк та швидкий ремонт можуть бути недостатніми (за винятком заміни пошкодженого шланга вакуумного підсилювача гальм). На жаль, при наявності серйозних ушкоджень, водію доведеться витратити значну суму на проведення капітального ремонту двигуна.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар