
12 лютого цього року набрала чинності Постанова КМ України «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», яка як для населення, так і для посадових осіб значною мірою полегшила порядок здійснення реєстрації.
Станом на сьогодні подавати документи для реєстрації майна може особа – власник майна або правонабувач, який має документальне підтвердження. Також можна подавати всі необхідні для реєстрації документи написанням заяви власноручно, прийшовши у відповідну установу, або надіслати необхідні документи із заявою поштою чи кур’єрською службою, або ж занести документи через представника, як за договором, так і дорученням. При проведенні одночасної реєстрації права власності та речових прав, похідних від права власності не потрібно писати дві заяви, оскільки зараз реєстрація відбувається на підставі однієї заяви про державну реєстрацію прав. Про це кореспонденту vidido.ua розповіла адвокат бюро «Дутка і партнери» Юлія Безручак.
Крім цього, коли особі необхідно отримати відомості, які відсутні у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а міститься необхідна інформація у реєстрах, що функціонували до 1 січня 2013 року, то станом на сьогодні, останні не мають права відмовити у наданні такої інформації особі яка її потребує.
Будинки і великі квартири у Чернівецькій області падають у ціні
Що стосується проведення державної реєстрації прав на новозбудований або реконструйований об’єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів від фізичних та юридичних осіб - то деталізовано та розмежовано перелік документів, які має подавати особа, що залучала кошти, яка є забудовником та окремо особі, яка є інвестором. Також проведення державної реєстрації права власності на новозбудовані або реконструйовані об’єкти нерухомого майна, збудовані в результаті діяльності кооперативів здійснюються на основі, крім раніше доданих особою документів, необхідно подати довідку відповідного кооперативу про членство в ньому та про повне внесення особою - членом кооперативу пайового внеску.
А ось при проведенні державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно на заміну втрачених, пошкоджених чи зіпсованих свідоцтв про право власності на нерухоме майно чи державного акта на право власності на землю, виданих компетентними органами до 1 січня 2013 року, чіткої процедури, яка б регулювала цей порядок поки, що немає. Тому спори, які виникають із цих питань, населення нашого краю буковинці вирішують у порядку цивільного судочинства, зверненням до суду.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар