• УКР
  • РУС
  • vidido.ua
  • pogliad.ua
  • Транспорт
  • Нерухомість
  • Робота
Pogliad.ua – Вівторок, 28 Березня 2023
  • Новини 
    • Чернівці
    • Буковина
    • Україна
    • Світ
    • Політика
    • Гроші
    • Інтерв'ю
    • Кримінал
    • Здоров'я
    • Освіта
    • Культура
    • Спорт
    • Архів
  • Фото
  • Відео
  • Блоги
  • Афіша
  • Пропозиції 
    • Авто
    • Побут
    • Будівництво
    • Гардероб
    • Продукти
    • Послуги
    • Різне
  • Life 
    • Авто
    • Леді
    • Кухня
    • Історія
    • Наука
    • Відпочинок
    • Поради
    • Цікаве
  • Прес-релізи
X
Пошук по сайту
Додати
X
Додати оголошення / новину
Новину на pogliad.ua
Оголошення на vidido.ua
Оголошення в газету Від і дО
Розміщення інформації на ресурсах Від і дО
X

Нове фото


Форма заявки

X
Розміщення оголошення за допомогою форми - це зручний спосіб, який економить Ваш час. Після заповнення заявки з Вами зв'яжеться оператор "Від і дО" з 9-00 до 18-00.
Увага! Останній термін подачі оголошення через сайт - вівторок, 18 год.



Дякуємо за ваш відгук!

Гальмівні системи Porsche Cayenne: типи, різновиди, ефективність.

Autonews
15.11.2022 | 09:02
0
498
Поділитись
Facebook Twitter Viber Telegram Whatsapp
Роздрукувати
Гальмівні системи Porsche Cayenne: типи, різновиди, ефективність.
A A A

Один з культових кросоверів сучасного автопрому Porsche Cayenne, оснащувався досить ефективними агрегатами: від двигуна і трансмісій до гальмівної системи. У базовій комплектації використовувалися більш продуктивні гальмівні супорти, диски і колодки. Дізнайтеся більше про типи та ефективність Cayenne систем у нашому огляді.

Німецький позашляховик пережив вже три покоління, кожне з яких було доопрацьовано і переоснащено в дусі сучасних технологій.

Cayenne першого покоління, який мав індекс 9PA (або 955/957), отримало високопродуктивні гальмівні системи Brembo як на передній, так і на задній осі з конвеєра. Виходячи із заявлених динамічних характеристик, модель оснащувалася супортами з 4, 6 і 8 поршнями розміщеними опозитно. Відповідно, існувало три розміри гальмівних дисків - 330, 350 і 380 мм. Виходячи з розмірів диска, була створена спрощена класифікація - Z17, Z18 і Z19 (до речі більш популярна серед автолюбителів). Найбільш життєздатною стала версія для 18-го колеса з 350-міліметровою поверхнею - система встановлювалася і на друге покоління позашляховика.

Окремо варто відзначити наявність карбон-керамічного комплекту - так званої системи PCCB (Porsche Carbon-Ceramic Brakes). Перша версія кросовера обзавівся композитними дисками діаметром 390 і 410 мм з жовтими супортами Brembo, оснащеними 6 розміщеними опозитно поршнями.

До речі, Porsche, в справі гальмів, вже давно запровадили кольоровий маркетинг: колір супортів вказує на тип гальмівної системи. Якщо ви досвідчений «поршевід», то вам не складе труднощів визначити тип супортів, знаючи їх відтінок. Наприклад, в системах PCCB були встановлені жовті механізми.

Покоління 92А (друга генерація) частково зберегло ефективні інженерні ноу-хау першого Cayenne, але й частково впровадило нові розробки. Система з дисками 330 мм вже пішла в небуття, і тепер мінімальний розмір штатних гальм становив 350 мм в діаметрі. Альтернативою стало поєднання 6-поршневого Brembo з дисками по 360 міліметрів в зовнішньому діаметрі, але з робочою товщиною 36 мм. Що стосується вуглекерамічних версій, то вони дісталися у спадок від попередника - ті ж 6 поршнів з дисками по 390 мм.

Позашляховик Porsche третього покоління 9YA вже запропонував власникам деяку різноманітність. Топова версія кросовера оснащувалася карбон-керамічними системами японського бренду Akebono. Не можна сказати, що японці - якісь новачки, але Порше «не зраджував» Брембо кілька десятиліть, і здавалося, що ця любов назавжди. Однак 10-поршневі моноблочні супорти Akebono в парі з композитними дисками 420 і 440 мм стали мало не знахідкою для третього Cayenne (такі ж системи можна зустріти на Audi Q7 / Q8, Lamborghini Urus і ін.).

Гальмівні колодки для всіх трьох поколінь традиційно випускалися на класичній органічній основі. В результаті любителям активного водіння доводиться лопатити вітрини спеціалізованих магазинів, щоб отримати щось більш ефективне. Основним вектором вибору тут є керамічні або карбон-керамічні гальмівні колодки Porsche Cayenne: високий коефіцієнт тертя і пристойна інформативність значно підвищують продуктивність стандартної гальмівної системи.

Що стосується обслуговування гальмівної системи німецького позашляховика, то базові системи 17-го, 18-го типорозмірів досить популярні і підбір дисків і колодок не викличе труднощів. Власникам гальм для 19-го колеса першого покоління, а також версій PCCB доведеться трохи потерпіти. Під вуглекерамічні диски підходять не всі гальмівні колодки, а тільки високотемпературні, адже звичайна органіка може пошкодити композитну лопать диска. З підбором ремкомплекту гальмівного супорта - також завдання може виглядати дещо складним - особливо у випадку з 8 і 10 поршневими механізмами. Тут не завжди вдається знайти відповідні пильовики і манжети, адже потрібно точно знати, якого розміру штатні поршні. Проте купити необхідний ремкомплект можна в спеціалізованих магазинах - як по «оригіналу», так і по аналогам.

Теги: Автосервіс – гальма – ремонт авто

Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter

Схожі записи

Ремонт автомобильного генератора: поломки, причины износа
Ремонт автомобильного генератора: поломки, причины износа
Компьютерная диагностика двигателя и ходовой автомобиля
Компьютерная диагностика двигателя и ходовой автомобиля
Експлуатація авто: зі скрипом довго не проїздиш
Експлуатація авто: зі скрипом довго не проїздиш
Капітальний ремонт дизельного двигуна автомобіля: коли потрібний і як проводиться
Капітальний ремонт дизельного двигуна автомобіля: коли потрібний і як проводиться
user
X
Орфографічна помилка в тексті:

Обзор

В чем преимущества натяжных потолков?
В чем преимущества натяжных потолков? Вчора о 09:00
Лучшее время для покупки верхней одежды
Лучшее время для покупки верхней одежды 23 Бер 2023 о 15:17
21 вариант пиццы с доставкой от ресторана Ris в Одессе
21 вариант пиццы с доставкой от ресторана Ris в Одессе 22 Бер 2023 о 15:54
Семена подсолнечника лучше прессовать сразу или обжаривать, а потом прессовать
Семена подсолнечника лучше прессовать сразу или обжаривать, а потом прессовать 22 Бер 2023 о 10:22
Чтобы избежать проблем с законом, купите наушники
Чтобы избежать проблем с законом, купите наушники 21 Бер 2023 о 11:41
Погода
Погода у Чернівцях

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на sinoptik.ua у Києві
Информер курса валют
© 2003 – 2023
Використання матеріалів pogliad.ua дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на pogliad.ua.
Проект входить в медіагрупу

Фоторепортажі

У Чернівцях пройшов чемпіонат України з пожежно-прикладного спорту в приміщеннях
У Чернівцях пройшов чемпіонат України з пожежно-прикладного спорту в приміщеннях 24 Бер 2023 о 15:11
Вагітна файна, як та писанка
Вагітна файна, як та писанка 22 Бер 2023 о 16:16
На Буковині ліквідували масштабну лінію виробництва фальсифікованого елітного алкоголю та кави
На Буковині ліквідували масштабну лінію виробництва фальсифікованого елітного алкоголю та кави 22 Бер 2023 о 16:05

Відеорепортажі

У лісах Буковини відновлюють популяцію фазанів
У лісах Буковини відновлюють популяцію фазанів Вчора о 16:30
Працівника військкомату з Чернівців звинуватили у допомозі ухилянтам
Працівника військкомату з Чернівців звинуватили у допомозі ухилянтам Вчора о 12:31
Цьогоріч у Чернівецькій області планують висадити 2,1 млн сіянців
Цьогоріч у Чернівецькій області планують висадити 2,1 млн сіянців 22 Бер 2023 о 10:25

Меню

  • Чернівці
  • Буковина
  • Україна
  • Світ
  • Політика
  • Гроші
  • Кримінал
  • Здоров'я
  • Освіта
  • Культура
  • Спорт

Редакція

  • Контакти
  • Рекламодавцям
  • Від і дО

Контакти

(050) 374-25-22

[email protected]

м. Чернівці, пр. Незалежності 96, 6 поверх

Соцмережі

Розробка сайту – Brilliant IT
  • Новини
  • Фото
  • Відео
  • Блоги
  • Інтерв’ю
  • Обзор
  • Life
  • Новини компаній
  • Карта сайту