
Підвищення позицій у пошуковику — важлива складова просування. Реклама — не єдиний спосіб ранжування. Щоб увійти в TOП-3 пошукової видачі, потрібен якісний контент. Тип статей повинен відповідати тематиці сайту. Якщо ресурс юридичний, то статті тільки на відповідну тематику.
Для написання статей залучають фахівців, які розбираються в темі. Але є важлива особливість — невідповідна мова. Наприклад, юридичні тексти відмінні термінами і складною подачею. Це ж стосується технічної та виробничої тематик, тому треба робити статті простими та інформативними.
Агентство "Архі Ідея" - https://arhi-idea.com/ пише лаконічно, інформативно. Робимо контент для людей, а не для роботів. Працюємо з різними тематиками — для нас немає нічого складного. Діють акції — перша стаття, пост, переклад безкоштовні. При великих обсягах замовлення платіть на 30% менше. Пишіть, телефонуйте — +38 066 114 57 27, безкоштовно отримаєте контент-план.
Написання статей для блогу
Комерційний сайт просувається різними каналами. Для контент-майданчиків за типом YouTube пишемо інформаційні статті. Їхнє завдання — залучити аудиторію на сайт.
При написанні інформаційних статей керуємося принципами:
-
детально розповідаємо про продукт, виділяємо переваги для клієнта;
-
розширюємо аудиторію вашого проекту;
-
формуємо базу потенційних замовників;
-
запускаємо потік органічного трафіку.
Але в просуванні використовуються не тільки інформаційні тексти. Для створення іміджу, посилення бренду складаємо комерційні тексти. Завдання таких статей — підтримка позитивної репутації, збільшення конверсії.
Написання комерційних статей
Контент-агентство "Архі Ідея" підбирає виконавця під ваш проект. Наприклад, якщо тематика юриспруденція, то з вами працює копірайтер-юрист. Це забезпечує максимальну залученість фахівця в роботу.
Що далі:
- збираємо семантичне ядро — підбираємо брендовані ключі, створюємо хвости;
- створюємо УТП;
- підбираємо відповідний формат статті;
- створюємо персональну структуру — парсимо підсвічування та конкурентів;
- доповнюємо ілюстраціями та фактами;
- проводимо маркетинговий аналіз.
Проводимо додаткову перевірку ефективності. Використовуємо аналітику для відстеження ефективності просування. На основі звітів коригуємо план ранжування. Пишемо тексти потрібними вам мовами. Працюємо з англійською, румунською, німецькою, італійською, іспанською.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter