
Скільки людей – стільки і думок, щодо найправильнішої форми подання інформації у ЗМІ. Одні стверджують, що текст повинен бути образним, інші – він повинен містити тільки факти. Існує безліч різних тлумачень – що є новиною, а що ні.
Нижче наведена внутрішньофірмова інструкція подання прес-релізів на vidido.ua.
Вона дає уявлення про принципи підготовки правильних, на наш погляд, прес-релізів.
1. Прес-реліз - це новина. Тому інформація повинна бути представлена як новина.
2. Прес-реліз - це факти. Тому у тексті не повинно бути епітетів, порівнянь, метафор, ліричних відступів.
3. Прес-реліз - це лаконічність. Тому необхідно повідомляти тільки найголовніше і максимально коротко.
4. Прес-реліз - це точність. Тому всі вказані дані повинні мати документальне підтвердження.
Правила складання прес-релізів
Спочатку виберіть головну новину (пропозицію, новинку, акцію), яку бажаєте висвітлити. Вона і повинна відображатись як заголовок прес-релізу. Він є основним елементом, який привертає увагу і розкриває сутність цього повідомлення. Крім цього, заголовок задає тон загального сприйняття тексту інформації.
Далі інформацію необхідно подавати за принципом: «від важливішої до менш важливої». Подробиці, деталі, описи, додаткові відомості про замовника або виробника продукції, саму продукцію розміщують у наступних абзацах.
Прес-реліз стане новиною, коли подана інформація буде актуальною, цікавою для читача.
Аби споживач краще сприймав інформацію доповніть її фото, відео, перелік продукції краще подати у PDF-форматі.
Абзаци прес-релізу не повинні бути довгими - 1-5 речень.
Під час написання прес-релізу:
- обмежте вживання займенників: «я», «ти», «ми», «нас», «наш», «мій»;
- використовуйте цитати, уникайте мовних кліше;
- не зловживайте вузько науковими термінами; абревіатури, що вживаються в тексті хоча б один раз, потрібно розшифрувати;
- надавайте перевагу дієсловам активного стану, обмежте використання безособових конструкцій: замість «Введено в дію новий цех для виготовлення...» напишіть «У компанії... запрацював новий цех для виготовлення...»;
- уникайте суб'єктивних оцінок та емоційних висловлювань, критики або засудження. Не використовуйте заголовки, схожі на нав'язливу рекламу, наприклад: «Ми продаємо найкращу в світі побутову техніку»;
- перечитайте готовий прес-реліз як пересічний читач: чи все зрозуміли? чи легко було сприймати текст?
Обсяг прес-релізу не повинен перевищувати 1-1,5 сторінки (А4 формату; 14 шрифтом), якщо понад дві сторінки, бажано зробити підзаголовки (або виділити акценти).
Текст повинен бути унікальним.
Надсилайте Ваші прес-релізи на e-mail: pr@vidido.ua
P.S. Після публікації Ваших прес-релізів, матеріали не видаляються із сайту, а залишаються доступними в архіві рубрики.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар