
Якщо ще рік тому автівки смарт були чимось чудернацьким, то нині їх у місті суттєво побільшало. Секрет, напевно у тому, що такі машини споживають менше пального, менш габаритні, хоча у водінні яскраво відчутні всі плюси і мінуси заднього приводу. Хоч у перспективі міні-автівки планують випускати повноприводними, що вирішить деякі нюанси. Та попри це, водії задоволені і нинішнім результатом.
- Смарт-авто користуюся вже рік. Дуже практичний автомобіль, незважаючи на габарити, у салоні досить комфортно і можна перекласти невеликий вантаж. Щоправда, місця для запаски немає, а це не надто добре. Якщо говорити про переваги цього авто, то до переліку слід зарахувати яскравий дизайн, маневреність. А діаметр розвороту менше 9 метрів дозволяє практично скрізь зманеврувати одним махом. Протиснутися між рядами машин на fortwo легше, ніж на більш великій машині. Залишається тільки звикнути до того, що він закінчується майже відразу за лобовим склом. І це одна з небагатьох машин, в якій задній габарит і під'їзд до перешкоди можна контролювати, просто озирнувшись через плече. Також у ній, на диво, зручно сидіти, що дивує коли бачиш авто ззовні, - каже водій Ігор Сеньків. - Та головна перевага смарта у тому, що парковка на ньому не йде ні в яке порівняння з іншими машинами. При довжині менше 2,7 метра він дозволяє заїхати в маленьку кишеньку між припаркованими у лінію авто, або стати між ними поперек. У всіх смартів встановлені подушки безпеки, АБС, антипробуксовочна система, таким чином, мені здається Smart безпечний на трасі 90 км/год для нього не проблема, правда, на 6 передачі дуже слабо тягне. Кузов весь у пластикових панелях, тому нема чому іржавіти, обробили раму знизу та забули про корозію.
Що ж до недоліків, то вони, звичайно ж, так само є. Зокрема, це рідкісна гума, таке авто не практичне, якщо це єдиний транспортний засіб родини. Машина трохи жорсткувата. Взимку можуть виникнути проблеми зі стійкістю, судячи з усього центр тяжіння на задній осі і з цієї причини на слизькій дорозі не дуже слухається керма. Через коротку колісну базу смарт схильний до швидкого зриву в обертання на дорозі, покритої льодом або вкатаним снігом. Тому настійно рекомендується використовувати зимову гуму. Необхідно заздалегідь, ще до настання зими, підготувати зимові колеса. Однак, після одного сезону всі проблеми відходять на задній план.
Витрата на трасі не менше 4 л, але не більше 5 л, в місті не менше 5 л і не більше 7 літрів. Все залежить від манери їзди і пори року. А в цілому я дуже задоволений автомобілем, він створений для отримання задоволення за помірні гроші.
Якщо вірити краш-тестам, смарт-авто повністю безпечне
- Незважаючи на свої скромні розміри, автомобілі смарт обладнані всіма можливими досягненнями у сфері безпеки. Серійна конструкція автомобіля смарт передбачає наявність спеціально розробленої антиблокувальної системи, а також електронного розподілу гальмівної сили. Також смарт оснащений антизаносною системою, а особливий процесор рахунок датчиків частоти обертання коліс і показників поперечного прискорення постійно контролює положення під час руху, - розповідає продавець-консультант Андрій Кіцяк. – А виконана з високоміцної сталі захисна капсула є основним елементом пасивної безпеки автомобіля. Конструкція володіє високим рівнем жорсткості, має повздовжні і поперечні елементи посилення конструкції, а у найбільш уразливих місцях - зони деформації. Завдяки цьому, у разі зіткнення, енергія сили удару розподіляється рівномірно по всій капсулі, а частина її передається іншому автомобілю, який бере участь у зіткненні. Таким чином забезпечується високий рівень безпеки для пасажирів у разі лобового, бічного або тилового зіткнення, а також при перекиданні. Сидіння також здатні поглинати енергію удару за рахунок розрахованої на зіткнення деформації спинки та системи кріплення сидінь. До речі, у всіх моделях смарт паливний бак розташований під днищем автомобіля. Це означає, що бак знаходиться поза зоною деформації у разі тилового зіткнення. Ні всередині, ні зовні смарта немає елементів, від яких можуть виникнути осколки. Також смарт обладнаний двома подушками безпеки. Виробники машини стверджують, що ці подушки у поєднанні з ременями безпеки здатні зберегти життя водію та пасажиру при зіткненні на швидкості до 100 км/год. Як показують результати краш-тестів, ймовірність отримання травм у таких моделях авто низька.
Зазвичай смарт-кари у нас купують ненові
Зазвичай, аби заощадити, водії купують автівки, котрі вже були у використанні. Та у гонитві за низькою ціною майбутні автовласники часто можуть витратити на приведення автівки до ладу набагато більше коштів, ніж планувалося спочатку, - каже автослюсар Іван Кривий. – Перш за все огляньте машинку.
Придбати собі смарт можна кількома способами. Якщо шукаєте «залізного коника» на автомобільному порталі, звертайте на заповненість інформаційних пунктів і точність опису, а також кількість фотографій машини. Обов'язково, при зустрічі, перед початком огляду автомобіля, порівнюйте інформацію з оголошення, якщо багато деталей не збігаються – це вже привід замислитися.
Якщо ж за автівкою вирушили на автомайданчик або автобазар, то огляньте уважно смарт. Якщо з корпусом все добре, варто перевірити лампочки, габарити, стопи, туманку, світло у салоні. Не зайвим буде також перевірити на працездатність двірники і електропідйомники скла.
- При купівлі смарта так само важливо оглянути салон на наявність аксесуарної частини. Чим її більше, тим дорожче комплектація машини. В неї можуть входити годинник і тахометр, так звані «ріжки», склопідйомники, підлокітник, підсклянник одинарний або подвійний, шторка у багажнику, попільничка, бардачок під водійським сидінням, дзеркала з електрорегулюванням і підігрівом, круїз-контроль, а також наявність електропідсилювача керма, - радить майстер.
Слід увагу звернути на стан керма, педалей, ручки коробки передач і стан сидінь. По-перше. по ньому можна хоча б приблизно здогадатися, яким є справжній пробіг автомобіля, навіть якщо був скручений спідометр. Хоч такі варіанти і попадаються досить рідко. Також можна звернути увагу на стан водійського килима (якщо він не змінювався) і дверних ущільнювачів.
Зверніть увагу на приладову панель. Вона загоряється, коли ми провертаємо ключ запалювання. Повинні працювати всі лампочки. У дизельних смартів є додаткова лампочка свічок накалу.
Лише коли все влаштовує, вирушайте з власником на СТО, аби перевірити авто детальніше.
Уляна ДЕЛІКАТНА
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар