
Відтоді, як мобільні телефони стали доступними, їх має кожен, навіть діти, які ще не так давно навчилися говорити. Тому вже стало звичним, що школярі йдуть на уроки з модними гаджетами. Звичайно, це зручно, адже можна в будь-який момент знайти потрібну інформацію в Інтернеті, а також зателефонувати батькам, якщо щось трапилося. Та практика засвідчує, що діти рідко використовують мобільні для навчання, а частіше граються або «сидять» у соцмережах.
З 1 вересня 2007 діяла заборона відповідно до наказу №420 від 24 травня 2007 року на користування мобільними під час проведення навчальних занять у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах. Телефонами не мали права користуватися і учні і вчителі. Наразі Міністерство освіти скасувало цю заборону.
- Така заборона цілком влаштовувала нас. Адже діти нишком і так користувалися мобільними. Це відволікало від навчання їх та їхніх однокласників. Доводилося пояснювати, забороняти і ми це мали право робити, - пояснює класний керівник Лариса Марчук. – Це жахливо, якщо мобільні дозволять, вчителям буде дуже важко працювати із дітьми.
Своєю чергою у Міносвіти пояснюють, що відмінили заборону на використання мобільних телефонів з метою поширення інформаційно-комунікаційних технологій під час навчального процесу в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.
Директор Чернівецької ЗОШ №24 Уляна Легусова зізнається, що сподівається, що новий наказ не стосуватиметься шкіл, а лише вишів, де навчаються вже дорослі свідомі люди.
- Заборона використання мобільних на уроках має бути в школах, адже раніше вчитель міг наказати учня та забрати телефон. Це діяло, адже після цього школяр вже не грався на мобільному під час занять, - каже Уляна Іванівна. – Діти не використовують мобільні для навчання, вони гралися, сиділи в Інтернеті.
Та якщо мобільні дозволили використовувати лише тепер, планшетами можна було користуватися і раніше. Це добре, адже часто учні завантажували на них електронні книги, аби не носити важкі підручники. Та за словами Уляни Легусової, буває, що якість відображення сторінок на планшетах погана, це псує зір дитини. Крім того, часто необхідно одночасно бачити декілька сторінок (наприклад на початку і в кінці книги), на планшеті це зробити важко. А найгірше, що вчителю важко проконтролювати, чи справді учень читає потрібну книгу чи «лазить» в Інтернеті, готується до іншого предмета.
Та діти радіють нововведенню Міністерства, адже без модної техніки вже не уявляють свого життя.
- Якщо учень хоче вчитися, то він буде, і не гратиметься на мобільному. А якщо не хоче – заборона телефону його не зупинить. Врешті, сучасні мобілки і справді можуть бути корисні у навчанні, - стверджує учениця восьмого класу Діана Токарюк.
Ірина БЄЛОВА
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар