
На четвертому році вторгнення Росії в Україну урядовці заговорили про можливе припинення залізничного пасажирського сполучення з Росією. Першим про це озвучив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
За словами чиновника, за кілька останніх років пасажиропотік з країною-агресором суттєво зменшився. А потяги, які вивільняться, можна використати або для внутрішнього сполучення, або в напрямку країн ЄС.
- Що стосується трагедії, начебто щось там скоротиться чи хтось зазнає збитків, - це маніпуляція. Впродовж останніх кількох років пасажиропотік із Російською Федерацією скоротився в рази. Якщо 2013 року залізничний транспорт перевіз понад 4 мільйони, то зараз ця цифра впала до 800 тисяч, - зауважив він. - Коли ми бачимо, що у нас є деяка кількість працівників, якщо ви хочете працювати за кордоном - будь ласка. Є країни Європейського союзу, де ви отримаєте більше грошей, в комфортних умовах, у безпеці та з гарантіями захисту своїх прав. Росія таких гарантій не дає. Будь-який українець під надуманим приводом може бути заарештований, затриманий і, врешті, навіть вбитий.
Напередодні цього Омелян підписав документ, подробиці якого не розголошують. Утім, уже відомо, що він стосується сполучення із сусідньою Росією. Омелян також анонсував вагомі заходи у відповідь на блокаду Азовського узбережжя країною-агресором, через що українські порти вже істотно втрачають вантажопотік.
Щоправда, слова міністра не зовсім узгоджуються з офіційними повідомленнями Укрзалізниці. Згідно з даними вітчизняного перевізника, торік потяги до Росії були найбільш прибутковими.
Навіть без залізничного сполучення дістатися до Москви можна без проблем з будь-якого куточка України
Як йшлося в повідомленні на офіційному сайті залізниці, за підсумками торік найбільш прибутковим потягом для України став поїзд сполученням Київ – Москва, а от одним із найбільш збиткових №608/607 Чернівці – Львів.
Також найбільш прибутковими були потяги Одеса – Москва та Київ – Санкт-Петербург.
Щоправда, навіть без залізничного сполучення дістатися до Москви можна без проблем з будь-якого куточка України. Наприклад, один з місцевих перевізників (назвемо його Микола) погодився відвезти нас до Москви за 850 гривень.
За словами чоловіка, охочих виїхати до сусідньої Росії не бракує. Часто виїжджають навіть цілі бригади будівельників, які спільно винаймають весь автобус. Хоча буває, що їдуть до рідних чи друзів до Росії. Але не так часто.
До речі, також за інформацією Укрзалізниці, з 1 жовтня «відповідно до консолідованого фінансового плану компанії на 2018 рік, передбачено індексацію тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні 2018 року з 1 квітня на 12% та з 1 жовтня на 12%».
Тобто загалом за рік і так недешевий проїзд у потягах має зрости на майже 25%. Обгрунтовують це нескладними сентенціями про «значне соціальне навантаження, тарифи, нижче економічно обгрунтованого рівня, перевезення пільгових категорій тощо.
Також уже зросли тарифи на перевезення у приміських потягах – приблизно в середньому на 30%, підтвердили нам на залізниці. Це рішення набуло чинності з 15 травня цього року.
Олесь ЗАДНІСТРОВСЬКИЙ
Чи потрібно припиняти залізничне сполучення з Росією?



Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар
2) вообще то это пока предложение болезного Омеляна, а не решение кабмина
3) предлагалось "розумному" министру начать прекращение ж/д сообщения с грузовых перевозок. Если воюете с Россией - то и не торгуйте, барыги
Иди парад в севастополе проводи разом с Гелетеем. В иловайске он уже провел
Кацапы, да Бандера никогда даже в ваших краях задрыпаных небыл )) Чего ж он вам упал ? Может потому что боролся с вами как когда вы пришли его край оккупировать ? Бухарье недоделаное.