
Рада ветеранів та Рада профспілок залізничного транспорту звернулися до президента України Петра Порошенка з проханням негайно зняти з посад генерального директора «Укрзалізниці» Б.Остапюка, першого заступника генерального директора «Укрзалізниці» М.Бланка, директора ДП «Укрзалізпостач» О.Лозинського, міністра інфраструктури М.Бурбака, першого заступника міністра інфраструктури А.Пінкаса, а також ініціювати слідство стосовно цих осіб. Про це стало відомо з листа залізничників, опублікованого в газеті «Дзеркало тижня».
Відсторонити перелічених осіб від виконання ними посадових обов'язків залізничники вимагають за повний розвал роботи «Укрзалізниці», кричущі службові зловживання, здачу сепаратистам і знищення Донецької залізниці, а також провал підготовки країни до зими.
«Нинішні керівники «Укрзалізниці» та Міністерства інфраструктури особисто винні в тому, що Україна фактично втратила найбільшу залізницю країни - Донецьку, - переконані залізничники. - За півроку ними нічого не зроблено, щоб зберегти за «Укрзалізницею», а, значить, за Україною керівництво Донецькою залізницею, зберегти кваліфіковані кадри, зберегти інфраструктуру залізниці. М.Бурбак і Б.Остапюк, приїжджаючи на Донбас з почтом і журналістами, імітували активність фарбуванням дахів в патріотичні кольори, позуванням для ТБ. Цим відволікалася увага від злочинних махінацій керівництва «Укрзалізниці» з ДНР - ЛНР, які взяли під свій контроль залізницю. Б.Остапюк, М.Бланк, М.Бурбак фактично здали сепаратистам найбільшу залізницю країни», - підкреслюється в повідомленні.
Треба якнайшвидше реформувати Укрзалізницю, – Бурбак
Залізничники впевнені, що з вини керівництва тисячі працівників Донецької залізниці були змушені виїхати з країни або підкоритися «міністерству транспорту ДНР», щоб прогодувати сім'ї під загрозою звільнення і безробіття. Не були прийняті керівництвом «Укрзалізниці» заходи з виведення рухомого складу, обладнання Донецької залізниці за її межі, з переключення управління дорогою на запасні пункти поза зоною АТО.
Також, на думку Ради ветеранів та Ради профспілок залізничного транспорту, на Б.Остапюку, М.Бланку, М.Бурбаку лежить значна частина провини за неготовність країни до зими.
«У них були всі можливості в травні-липні, коли ще працювали шахти Донбасу чи не була зруйнована інфраструктура Донецької залізниці, доставити енергетичне вугілля на ТЕС по всій країні - для створення нормативних запасів на зиму. Незважаючи на попередження фахівців, цього не було зроблено. Сьогодні ж зруйновані і не працюють 80% вугільних шахт, зруйнована інфраструктура дороги, навмисно - за наказом керівництва «Укрзалізниці» - ріжуть на металобрухт тисячі вантажних вагонів. Навіть якщо ПАР, Австралія, РФ дадуть Україні вугілля задарма, залізні дороги при цьому керівництві у найближчі кілька місяців прийдуть в такий стан, що доставити вугілля з портів до ТЕС буде неможливо», - наголошується у зверненні до президента.
Посилаючись на все перераховане вище, залізничники закликали Петра Порошенка раз і назавжди припинити практику призначення на ключові керівні посади залізничного транспорту випадкових людей за «партійними квотами», інформує «Укрінформ».
«Вищих керівників залізничного транспорту необхідно призначати на термін не менше п'яти років тільки зі справжніх авторитетних в галузі професіоналів, які успішно пройшли всі посадові щаблі керівництва на підприємствах залізничного транспорту. Тих, хто довів здатність зберегти, реформувати і розвивати залізничний транспорт, підтримувати його конкурентоспроможність і інтеграцію в міжнародну транспортну систему. З широкими правами, але з повною і реальною особистою відповідальністю. Тимчасові правителі-хапуги не повинні керувати залізничним транспортом!», - підкреслили залізничники у своєму зверненні.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Залишити коментар